مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی گفت: دولت در زمینه پرداخت بیمه های پزشکی جانبازان و ایثارگران استان خراسان رضوی ۴۰میلیارد تومان بدهکار است و بنیاد شهید نیز با جدیت این موضوع را پیگیری می کند.

بدهی ۴۰ میلیاردی دولت در پرداخت بیمه های پزشکی ایثارگران خراسان رضوی

حجت الاسلام حسین معصومی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: مشکل بیمه تکمیلی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در استان خراسان رضوی تا حدودی برطرف شده است و این مساله روند خوبی را در استان طی می کند.

وی با بیان اینکه  ایثارگران سرمایه های نظام هستند و درمان یکی از مهمترین مسائل آنها است، تصریح کرد: موضوع اساسی برای پرداخت مطالبات بیمه جانبازان و ایثارگران تامین اعتبار است که به محض تحقق آن، مطالبات بیمه ای ایثارگران پرداخت خواهد شد  .

حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه مطالبات بیمه ای ایثارگران استان از ابتدای سال جاری پرداخت نشده است، اظهار داشت: با پیگیری که انجام داده ایم تمام اسناد پزشکی ایثارگران  تا تاریخ اول فروردین ماه سال جاری پرداخت شده است و برای پرداخت این اسناد از ابتدای سال تاکنون نیز به دنبال تامین اعتبار هستیم به عبارتی مطالبات بیمه ای این افراد از ابتدای سال تاکنون هنوز پرداخت نشده است .

وی افزود: دولت  در زمینه پرداخت بیمه های پزشکی جانبازان و ایثارگران استان خراسان رضوی  ۴۰میلیارد تومان بدهکار است که اگرچه برای پرداخت و حل این مشکل مصمم است تا منابع را تامین و مطالبات را پرداخت کند و بنیاد شهید نیز با جدیت این موضوع را پیگیری می کند، اما  انتظار می رود در این زمینه سرعت داشته باشد تا مشکلات بیمه ای این قشر از جامعه به زودی برطرف و حل شود زیرا بیمه حداقل کاری است که در حق جانبازان و ایثارگران که بعضا برخی از آنها هزینه های پزشکی کلانی را پرداخت می کنند می‌توان انجام داد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.