رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی بنگاه سیاسی و خانوادگی نیستند بلکه ماهیت آنها ظلم ستیزی و عدالت محوری است

هیئت‌های مذهبی بنگاه سیاسی و خانوادگی نیستند/ مراقب باشید مجالس اهل بیت(ع) آلوده به مسایل سیاسی نشود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مهدی ماندگاری در مراسم اهدای پرچم عزای حسینی به هیئت‌های مذهبی سراسر کشور که  در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، بیان کرد: ما موفقیت‌های خود را مرهون عنایات اهل بیت(ع) به ویژه حضرت سید الشهدا(ع) هستیم و ماه‌های محرم و صفر فرصت استثنائی برای تجدید بیعت با آرمان‌های آنها است. 
وی همچنین با بیان اینکه برپایی مجالس عزاداری را مدیون امام خمینی(ره) و شهدا هستیم، اظهار داشت: به برکت تلاش‌ها و مجاهدت‌های آنها این مجالس به ما ارث رسیده و اگر مقاومت و استواری امام راحل و خون شهدا نبود از اسلام و مکتب توحید اثری نبود.
حجت الاسلام ماندگاری افزود: امروز از وظایف اصلی ما این است که رهبر را تنها نگذاریم، ولایت فقیه را یاری کنیم و برای عالمان دین، اهل تقوا و مجاهدین احترام ویژه‌ای قائل شویم و مردم را به این امر دعوت کنیم و خود نیز ملاک این رفتار باشیم.
رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی بنگاه سیاسی و خانوادگی نیستند، بیان داشت: همه ما نوکر و خدمتگذار امام حسین(ع) هستیم بنابراین از مادی کردن هیئات مذهبی  پرهیز کنید و آن را منحصر به گروه، حزب و دسته نکنید و مجالس حسینی و اهل بیت(ع) را پر محتوا، غنی و به دور از خرافه گویی و بدعت برگزار کنید.
وی افزود: هیئت های مذهبی همه را به یک چشم نگاه کنند و تبعیض قائل نشوند، هرکس میهمان سفره کرم حضرت سید الشهدا(ع) شد از او پذیرایی کنید.
حجت الاسلام ماندگاری تأکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم مراقب باشید مجالس اهل بیت(ع) آلوده به مسایل سیاسی نشود و رأی دادن ما نیز بر اساس وجدان و معیارهای اهل بیت(ع) باشد.

 

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.