رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از ختم بیش از ۳ میلیون دعای مباهله همزمان با روز بیست و چهارم ذی الحجه در حرم مطهر رضوی خبر داد.

بیش از ۳ میلیون ختم دعای مباهله در حرم مطهر رضوی انجام شد

به گزارش قدس آنلاینف حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شجاع با اعلام این خبر بیان کرد: همزمان با روز مباهله به همت واحد ختم تلاوت نور اداره علوم قرآنی بیش از ۳ میلیون ختم دعای مباهله توسط زائران و مجاوران بارگاه قدسی رضوی انجام شد.
وی تصریح کرد: در این روز زائران بارگاه مطهر رضوی و همچنین اعضای طرح «یا ضامن آهو» که از طریق فضای مجازی با واحد ختم تلاوت نور همراه هستند، در ختم دیگر ادعیه و زیارات از جمله زیارت امین‌الله و صلوات خاصه امام رضا(ع) مشارکت کردند.
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی افزود: در روز مباهله ۹۹۰ هزار ختم سوره قرآن کریم از جمله سوره‌های حمد، توحید، قدر و ... نیز با مشارکت زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در این مکان مقدس انجام شد.
وی یادآور شد: زائران و مجاوران علاقه‌مند به شرکت در ختومات قرآنی می‌توانند در تمام ایام سال با مراجعه به واحد ختم تلاوت نور واقع در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی یا تماس با شماره ۳۲۰۰۲۵۶۰-۰۵۱ در ختم قرآن، زیارات، ادعیه و صلوات این واحد قرآنی شرکت کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.