همزمان با هفته دولت، کلنگ احداث جایگاه سوخت منطقه ویژه اقتصادی سرخس با حضور مقامات این شهرستان به زمین خورد.

کلنگ احداث جایگاه سوخت منطقه ویژه اقتصادی سرخس به زمین خورد

به گزارش قدس آنلاین، احمد صادقی گلمکانی؛ مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس بیان کرد: در این مراسم که با حضور معاونت بازرگانی شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران، فرماندار سرخس، امام جمعه، دادستان و اعضای شورای اداری شهرستان سرخس برگزار شد، عملیات احداث جایگاه سوخت مفتخر واقع در ورودی منطقه ویژه اقتصادی سرخس کلید زده شد.
وی ادامه داد: این واحد قرار است طی ۱۲ ماه و با هزینه ای حدود ۲۰ میلیارد ریال احداث شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس درباره مزایای این پروژه تصریح کرد: با  توجه به زمان نزدیک شدن افتتاح جاده ترانزیت از منطقه ویژه تا گمرک سرخس و ورود هجمه عظیمی از کامیون های ترانزیتی و صادراتی به کشورهای آسیای میانه از طریق این منطقه، این جایگاه می تواند از حجم ورودی و ترافیکی ورود کامیون ها به شهر سرخس کم کرده و خدمت رسانی موثری نیز به کامیون ها و نیز به مردم عادی در مسیر عبوری داشته باشد.
وی ادامه داد: سوخت رسانی آسان‌تر، تسهیل در وقت و زمان، نزدیک بودن به محل اسکان کامیون ها و... از جمله مزیت های احداث این جایگاه سوخت به شمار می رود.
صادقی گلمکانی عرضه بنزن، گازوئیل، نفت و گاز را خدماتی عنوان کرد که در جایگاه سوخت مفتخر واقع در ورودی منطقه ویژه اقتصادی سرخس ارائه خواهد شد.
وی تاکید کرد: جایگاه مذکور به جز ارائه خدمت به کامیون های ورودی و خروجی ترانزیتی، امکان استفاده عموم مردم در مسیر عبوری را نیز فراهم کرده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.