تیم فوتبال سپاهان موفق شد در دومین هفته متوالی به پیروزی برسد و با ۶ امتیاز به صدر جدول تکیه بزند. این در حالی است که استقلال در آخرین لحظات گل مساوی را خورد و ناکام ماند.

صدرنشینی سپاهان ادامه یافت

دو تیم فوتبال سپاهان و ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک گله شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید تا سپاهان صدرنشین جدول باقی بماند.

تک گل سپاهان را در این دیدار علی قربانی به ثمر رساند.

شاگردان قلعه‌نویی که موفق شده بودند در دیدار قبلی خود با ۳ گل شاهین شهرداری بوشهر را شکست دهند، با این پیروزی و با تفاضل بهتر نسبت به شهرخودرو در صدر جدول باقی ماندند.

استراماچونی باز هم عصبانی شد

در تهران و در نخستین بازی خانگی خود، تیم فوتبال استقلال در آخرین ثانیه‌ها پیروزی برابر فولاد را با تساوی عوض کرد.

در این بازی نخست فرشید اسماعیلی در دقیقه ۴۹ استقلال را پیش انداخت اما امیرحسین باقرپور بازیکن تعویضی فولاد در دقیقه ۹۵ بازی را به تساوی کشاند.

سرمربی استقلال در نشست خبری تیمش پس از دیدار با فولاد شرکت نکرد.

آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال پس از متوقف شدن برابر فولاد در دقیقه ۹۵، به شدت از دست فغانی عصبانی شد و به او اعتراض کرد که نتیجه آن دریافت یک کارت زرد بود.او در پایان بازی، در نشست خبری شرکت نکرد تا محمد نوری‌فر در به جای سرمربی استقلال شرکت کنند. استراماچونی هم سوار اتوبوس تیم شد تا ورزشگاه آزادی را ترک کند.

نوری‌فر در این نشست خبری گفت: نمی‌دانم چه بگویم و باز هم باید عذرخواهی کنم. توضیحی هم راجع دلیل نیامدن او ندارم. به او گفتیم که تشریف بیاورید به نشست خبری اما ناراحت بودند و رفتند. درباره ماجرای مترجم هم باید بگویم که دیروز اخباری منتشر شد که ما تکذیبش کردیم. بحثی که قبلا بود اینطور بود که مشهودی به نشست خبری بیاید و دانشیار در بازی‌ها به عنوان مترجم فعالیت کنند. داوری آقای فغانی خوب بود اما به وقت اضافه اعتراض داریم. در نیمه اول اوقات تلف شده زیاد بود اما وقت تلف شده کمی از سوی فغانی اعلام شد. وقت‌های تلف‌ شده در نیمه دوم زیاد گرفته شد و پس از اتمام این اوقات بازی ادامه پیدا کرد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.