خوزستان- شهردار اهواز با ذکر این مهم که بنا بر خلع ید پیمانکارقطار شهری را داریم گفت: شرکت کیسون جفا و کار شکنی های زیادی در حق اهواز کرد.

پیمانکار مترو عوض می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ موسی شاعری شهردار اهواز شامگاه پنجشنبه ۸ شهریور۹۸ در نشست خبری با اصحاب رسانه در نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت با گرامیداشت هفته بزرگداشت دولت با ذکر این که به دلیل شرایط بد کشور درآمدهای شهردای به عنوان نهاد عمومی دولتی کاهش پیدا کرده گفت: افزایش حقوق کارکنان نیز هزینه های جاری شهرداری را افزایش داده است.

شاعری با اشاره به تخریب آسفالت های شهر بر اثر فاضلاب و سیلاب، وضعیت آسفالت اهواز را از مطالبات اصلی مردم خواند و اظهار کرد: با اقراماتی که در حوزه درآمدی داشته ایم بالای ۶۷۰ هزار مترمربع از خیابان های اهواز را آسفالت کردیم.

وی با اعلام اینکه ۸۰ درصد شبکه فاضلاب شهر اهواز فرسوده و متأسفانه در ۳۰۰ نقطه بالازدگی فاضلاب داریم افزود: قطعا در بارندگی امسال با مشکل مواجه می شویم و شهرداری زین پس نقاطی از شهر که شبکه فاضلاب آن بروزرسانی شده آسفالت خواهد کرد.

شهرداربا اشاره به اینکه شهر اهواز نیاز به روح، رنگ و لعاب دارد ازفعالیت در پروژه شهید کجباف میدان چهارشیر سابق در دو شیفت خبر داد و اذعان داشت: بعد از سیلاب ایستگاه های پمپاژ و فضای سبز بسیاری آسیب دید ولی عملیات آبیاری فضای سبز اهواز در حال انجام است.

شاعری خاطر نشان کرد: مشکلات بسیار زیاد است و قطعا مردم انتظار ندارند که مشکلات انباشته و گسترده طی سال های گذشته را در مدت زمان کوتاهی حل کنیم اما از کاشت نخل بالغ بالای سه متر ارتفاع درفصل کشت در شهر و بازسازی آبنماهای خراب شده و احداث آبنما در بلوار کارگرنیز خبر داد.

وی با ذکر این مهم که بنا بر خلع ید پیمانکارقطار شهری را داریم یادآور شد:شرکت کیسون جفای زیادی در حق اهواز کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.