گیلان-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در یک سال گذشته تعداد روستاهای متصل به شبکه ملی اطلاعات به ۳۱ هزار روستا رسیده است، گفت: از مجموع ۴۲ هزار روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور ۷۸ درصد آن به این شبکه متصل است.

۳۱ هزار روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل است

به گزارش قدس آنلاین،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در یک سال گذشته تعداد روستاهای متصل به شبکه ملی اطلاعات به ۳۱ هزار روستا رسیده است، گفت: از مجموع ۴۲ هزار روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور ۷۸ درصد آن به این شبکه متصل است.

محمدجواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه‌های رودسر ۱۱ میلیارد تومان اعتبار دارد که یکی از پروژه‌ها برای ارتقای ارتباطات منطقه انجام گرفته است،گفت:

با اتصال رحیم‌آباد رودسر به توسعه نسل چهارم شبکه ملی اطلاعات، در مناطق روستایی استان‌های گیلان و مازندران هم همین وضعیت را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه برخی از شرکت‌هایی که خدمات را ارائه می‌کردند به دلیل تحریم کار خود را متوقف کرده بودند، تصریح کرد: توسعه مناطق روستایی و مناطق شمالی کشور که بسیار پرجمعیت و پرتردد است با مشکل مواجه بود که برای حل آن تدابیری انجام و شتاب بیشتری داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.