خوزستان-فرماندار دشت آزادگان با اشاره به بازسازی مسیرهای دسترسی به مرز چذابه گفت: کار بهسازی جاده اصلی از سمت اهواز به چذابه در مقطع حمیدیه به سوسنگرد از سوی راهداری شروع شده و تا پایان شهریورماه به پایان می‌رسد.

بهسازی مسیرهای دسترسی به مرز چذایه تا پایان شهریور

به گزارش قدس آنلاین،فرماندار دشت آزادگان با اشاره به بازسازی مسیرهای دسترسی به مرز چذابه گفت: کار بهسازی جاده اصلی از سمت اهواز به چذابه در مقطع حمیدیه به سوسنگرد از سوی راهداری شروع شده و تا پایان شهریورماه به پایان می‌رسد.

حمید سیلاوی در نشست با خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به مرزی بودن و مجاورت با کشور عراق علاوه بر صادرات و واردات که رشد فزاینده‌ای دارد، در سال گذشته از مرز چذابه بالغ بر یک میلیارد دلار صادرات صورت گرفته است. همچنین با وجود تنگناها و معضلات، صادرات و واردات به واسطه هماهنگی با کشور عراق خوشبختانه روند روبه رشد و فزاینده‌ای دارد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران بسیاری از خارج برای سرمایه‌گذاری در دشت آزادگان اعلام آمادگی کردند، افزود: برای احداث شهرک صنعتی در مرز مشترک با کشور عراق برنامه‌ریزی کردیم و سرمایه‌گذاران خوبی اعلام آمادگی کردند؛ در این زمینه سه سرمایه‌گذار برای صادرات سیمان، خرما و همچنین عمل آوری محصولات اعلام آمادگی داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.