۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 668746

سمنان- بعد از استعفای محمد صادقی شهردار سابق میامی، این شهر از داشتن شهردار بی نصیب بود؛ این موضوع موجب شده بود تا افکار عمومی برای انتخاب شهردار جدید حساسیت هایی داشته باشد.

میامی صاحب شهردار شد

به گزارش قدس آنلاین؛ شهرداری میامی شرقی‌ترین شهر استان سمنان که در سه ماه گذشته به صورت سرپرستی اداره می‌شد، عصر پنجشنبه با برگزاری آیینی شهردار جدیدش را شناخت.

راضیه شهاب مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان در این مراسم با بیان اینکه نیروهای شهرداری های استان حدود سه هزارنفر هستند، تصریح کرد :  بودجه مصوب سال ۹۸ شهرداری های استان نزدیک به ۸۰۰ میلیارد  ریال است .

وی با بیان اینکه بودجه مصوب شهر میامی امسال ۸۸میلیارد ریال است، گفت  : از این میزان بودجه  ۲۴ درصد  جاری و ۷۶ درصد عمرانی است .

وی گفت : شهرداری ها نباید متکی به اعتبارات دولتی باشند، باید طرح های  زیرساختی و سرمایه گذاری بخش خصوصی را دنبال کنند.

شهاب با بیان این که چند سالی است که درآمد های حاصل از عوارض در شهرداری ها مناسب نیست، گفت : باتوجه به کمبود اعتبار جلب مشارکت های مردمی ضروری است .

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به اینکه شهر میامی فرصت ها و قابلیت های بسیار بالایی دارد، تصریح کرد : جاده بین المللی و تولید محصولات مختلف کشاورزی  می تواند برای توسعه شهرستان تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی اقامت بسیار زیاد  مسافران در این شهر را فرصتی برای اشتغالزایی خواند و افزود : شهرداران نسبت به جمع آوری روان آبها دقت لازم را داشته و دراین راستا برنامه ریزی کنند .

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات صادقی شهردار مستعفی این شهر و همچنین صائمی سرپرست شهرداری، محمدی به‌عنوان شهردار جدید میامی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.