گیلان _ طرح دهکده الگویی بوم گردی کشور، با حضور رییس سازمان فنی حرفه ای کشور برای اولین بار در گیلان افتتاح شد .

طرح دهکده الگویی بوم گردی کشور در گیلان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رییس سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور عصر جمعه در مجمتع فنی حرفه ای اظهار کرد: حوزه گردشگری به مدت ۸ سال متوالی در دنیا بالاترین رشد را نسبت به میانگین رشد اقتصادی بقیه بخش ها داشته است و حوزه گردشگری یکی از حوزه های ارزشمند برای سرمایه گذاری ،ایجاد اشتغال و ایجاد رونق  فعالیت های اجتماعی و فرهنگی است .

سلیمان پاک سرشت افزود :گیلان این فرصت را دارد که گردشگردی بسیار مدرن با پایداری به محیط زیست و الگوهای زیست فرهنگی برای مردمانش داشته باشد و خوشحالیم که این دهکده الگویی با این اصول فعالیت خود را آغاز کرده است  و اگر این مسیر به درستی طی شود یک الگوی بسیار مناسب و ارزشمند برای توسعه گردشگری در گیلان ایجاد کرده ایم .

وی خاطرنشان کرد:جامعه رو به سالمندی می رود و علایق فرهنگی و اجتماعی سالمندان بسیار متفاوت است و کسب و کارهای نوین امروز مبتنی بر تکنولوژی جدید و کسب و کارهای دیجیتال در حوزه گردشگری در حال رونق است .

 وی ادامه داد:باید بتوانیم بین یک گردشگر پایبند به محیط زیست و گردشگر پایبند به فرهنگ و گردشگر نسبت به توسعه مدرن ائتلاف و همنشینی مطلوبی ایجاد کنیم .

رییس سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور گفت :امیدواریم در این دهکده الگویی سنجش مهارتی و فعالیت های آموزشی ،تربیتی نیروی انسانی را به عنوان یک استراتژی جدید توسعه اقتصادی اجتماعی بهتر از قبل دنبال کنیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.