با هماهنگی کانون صنفی مهدهای کودک و سازمان صنعت، معدن و تجارت، شهریه مهدهای کودک در خراسان رضوی از مهر امسال ۲۹ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت.

افزایش ۲۹ درصدی شهریه مهد کودک خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: هم اکنون هزار و  ۳۰۰ مهدکودک در خراسان رضوی فعالند که حدود ۸۵ هزار کودک را زیر پوشش آموزشی خود دارند.  

غلامحسین حقدادی افزود: ۸۳۰ مهد از این تعداد مهدهای روستایی و مناطق حاشیه هستند که از "طرح یک وعده غذای گرم در سال" برای کودکان بهره مند می شوند.  

معاون اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: طی یک سال اخیر ۶۴ میلیارد ریال اعتبار برای ارائه یک وعده غذای گرم به ۳۲ هزار و ۳۰۰ کودک در مهدهای روستایی و حاشیه شهرهای این استان هزینه شده است.  

وی همچنین به برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان مهدهای کودک اشاره و بیان کرد: ظرف یک سال اخیر برای هفت هزار نفر از مربیان مهدهای کودک در خراسان رضوی دوره آموزشی برگزار شده است.  

حقدادی افزود: در همین مدت تعداد ۱۰۰  مهد کودک جدید نیز به مجموعه مهدهای کودک در خراسان رضوی  افزوده شده است.  

وی گفت: محتوای آموزشی مهدهای کودک نیز همانند هر سال تهیه و به تمامی مهدها ارائه شده و از ابتدای مهر ماه آتی محتوای آموزشی بیش از پیش با در نظر گرفتن جنبه های مختلف آموزش و با دیدگاه دینی و معنوی اعمال می شود.  

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.