خوزستان- معاون عمرانی و امور زیر بنایی منطقه آزاد اروند گفت: سال گذشته در شلمچه بزرگترین بازار صادرات کشور احداث شد که جوابگوی ۲ هزار کامیون در روز است.

بزرگترین بازار صادرات کشور در شلمچه احداث شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ موعود شمخانی معاون عمرانی و امور زیر بنایی منطقه آزاد اروند در سومین شامگاه نمایشگاه هفته دولت در مورخ ۸ شهریور با تبریک این هفته عنوان کرد: منطقه آزاد اروند با تمام مشکلات زیر ساختی و نیم میلیون جمعیت بر عهده ما افتاد.
شمخانی گفت: بر همین اساس ساخت زیر ساختها و اقدامات منطقه آزاد برای وصل کردن بندر توسعه یافته امام به شلمچه را در دستور کار قرار دادیم.
وی افزود: در حوزه توسعه زیر ساخت های حمل و نقل یک ترمینال با ۸۰ درصد پیشرفت و راه آهن شلمچه به بندر امام راه اندازی شده که شهرک صنعتی ما را نیز به راه آهن مجهز می کند.
شمخانی با خبر از احداث آزاد راه شلمچه به بندر امام تاکید کرد: سال گذشته در شلمچه بزرگترین بازار صادرات کشور احداث شد که جوابگوی ۲ هزار کامیون در روز بود.
وی در پایان از موافقنامه ۵۰۰میلیارد تومانی این منطقه با آبفا ی کشور برای توسعه سیستم فاضلاب با حداکثر کیفیت خبر داد که سهم منطقه آزاد ۱۰۰ میلیارد و آبفا ۴۰۰میلیارد تومان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.