خوزستان- معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها منطقه آزاد اروند گفت:طی چهار ماهه امسال بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان میزان سرمایه گذاری در این منطقه صورت گرفته است.

۳۰ پروژه بزرگ در انتظار منطقه آزاد اروند/  ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ۴ ماهه نخست ۹۸

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ علی موسوی معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند شامگاه جمعه مورخ ۸ شهریور ۹۸ در نشست خبری با خبرنگاران گفت: با سیاست‌های خوب در سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد ریالی در سال۹۷ نسبت به سال ۹۶ ، ۶۰ درصد رشد داشته ایم.
موسوی خبر داد: یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار از مرز شلمچه، آبادان و خرمشهر صادرات داشته و از تولیدات منطقه نیز ۲۰۰ میلیون دلار صادرات داشته ایم که ۳۰ درصد رشد را شاهد بوده ایم.
وی اضافه کرد: ۴ ماهه امسال صادرات ۴۵۰ میلیون دلار بوده است و طی چهار ماهه امسال بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان میزان سرمایه گذاری در این منطقه صورت گرفته است.
موسوی در پایان گفت: تا سال ۱۴۰۰ و ظرف دو سال گذشته قریب ۳۰ پروژه بزرگ در اروند در برنامه است که میزان سرمایه گذاری آن بیش از ۸۱ هزار میلیاردو ۴۷۰۰ نفر اشتغال مستقیم و ۱۴هزار نفر غیر مستقیم است.

وی با اشاره به سرنوشت خودروهای دپو شده در گمرک خرمشهر یادآور شد: بر اساس مصوبه دولت ورود خودرو فعلا ممنوع شده ولی برای خودورهای دپو شده در خرمشهر استاندار خوزستان پیگیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.