فرماندار اهواز گفت: کوی مشعلی بر اساس تقسیمات کشوری جزئی از اهوازمحسوب و وظیفه دستگاه های اجرایی و قوا در این زمینه تبعیت از قانون  است، هر نهادی خلاف قانون عمل کند، تخلف کرده و باید جوابگوی نهادهای نظارتی باشد.

اتمام طرح آبرسانی به غیزانیه تا سه ماه آینده/ جدا کردن کوی مشعلی از اهواز تخلف است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ جمال عالمی نیسی شامگاه جمعه  با بیان اینکه آسفالت و بهسازی کامل بخش اسماعیلیه تا هفته دولت سال آینده به اتمام می رسد افزود: تا سه ماه آینده طرح آبرسانی آن به اتمام می رسد و حدود ۸۰ درصد شامل طرح آبرسانی می شوند.
عالمی نیسی با بیان اینکه تخلیه اراضی کشاورزی از آب و آماده کشت شدن آنها در زمان سیل به خوبی انجام شد، گفت: هنوز در بحث نوسازی مسکن روستایی به نقطه ۱۰۰ درصد نرسیدیم و طرح های این حوزه کامل نشده است.
  خبر داد: بخشنامه ای صادر شده تا تجهیزات و ماشین آلات از هم اکنون و قبل از شروع فصل بارندگی سیل بندها را ترمیم کنند.
وی درباره مترو اهواز گفت: با توجه به اتفاقات اخیر و اینکه پیمانکار مدعی شده مطالبات بسیار بالایی از شهرداری دارد وضعیت متروی اهواز به یک بُن بست رسیده و تنها راه خروج آن خلع ید پیمانکار فعلی است و باید از اختیارات و شیوه های قانونی و ورود استاندار به این موضوع شاهد خلع ید پیمانکار باشیم.
فرماندار اهواز گفت: کوی مشعلی به عنوان جزئی از شهرستان اهواز بر اساس تقسیمات کشوری محسوب و وظیفه دستگاه های اجرایی و قوا در این زمینه تبعیت از قانون تقسیمات کشوری  است، طبیعتا هر نهادی خلاف قانون عمل کند، تخلف کرده و باید جوابگوی نهادهای نظارتی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.