البرز- رییس هیئت اسکیت استان البرز با بیان اینکه در کتر از یک ماه اخیر ۶ رویدا مهم اسکیت در سطح ملی برگزار شده است گفت: البرز در مجموع این مسابقات موفق به کسب ۵ عنوان برتر شده است.

کسب ۵ سکوی برتر کشور توسط اسکیت بازان البرز

محمود فرهنگ رنجبر در گفتگوبا قدس آنلاین اظهار کرد: رقابت های لیگ برتر دختران و پسران و المپیاد استعدادهای برتر کشور در ۴ بخش از جمله مسابقات برگزار شده در یک ماه اخیر بوده است.

وی افزود: در مسابقات لیگ برتر و در بخش دختران البرز در جایگاه اول قرار گرفت و پسران نیز در یک رقابت نزدیک در جایگاه سوم جای گرفتند.

رنجبر ادامه داد: در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور نیز در بخش دختران یک عنوان سومی  ودوعنوان دومی برای پسران به دست آمد.

متولی اسکیت البرز تصریح کرد: در مجموع نفرات اعزامی به المپیاد کشور ۱۴ مدال شامل ۳ طلا، ۵ نقره و ۶ برنز کسب شد که در مقایسه با ۴ مدال سال قبل جهشی قابل توجه را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه کسب این عناوین ارزشمند گواه جایگاه البرز در سطح کشور است گفت: همراهی فعالان اسکیت از جمله باشگاه ها و مربیان  در سایه حمایت های استان وفدراسیون منجر به موفقیت های اخیر شده است که جای قدردانی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.