۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 668863

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: در اسرائیل مداحانی برای تخریب عاشورا تربیت می‌شوند که عده‌ای از آن‌ها در کشور دستگیر شده‌اند.

جزئیات دستگیری مداحان اسرائیلی در ایران

قدس آنلاین: یوسف ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در سی و دومین گردهمایی سالانه مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) کرمان که با حضور سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان و حجت‌الاسلام علی جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان برگزار شد با بیان اینکه دشمن همواره در حال تخریب اسلام و خواستار تخریب محرم و عاشوراست اظهار داشت: فشارهای روانی و تبلیغات سوء علیه محرم و عاشورا هر چه که به ماه عزا نزدیکتر می‌شویم بیشتر می‌شود.

او با بیان اینکه در اسرائیل مداحانی برای تخریب عاشورا تربیت می‌شوند که عده‌ای از آن‌ها در کشور دستگیر شده‌اند، افزود: فوکویاما یکی از نظریه‌پردازان چندین سال قبل برای نابودی این انقلاب گفته است که شیعه بر دو بال سبز انتظار و سرخ عاشورا استوار است که باید این دو بال را نابود کنیم.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با اشاره به اینکه مداح باید طهارت دل و روح داشته باشد عنوان کرد: امروز طبق آمار رسمی بیش از ۱۵۰ هزار مداح در کشور داریم که آمار غیررسمی دو برابر این مقدار تخمین زده می‌شود.

او با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی و بچه‌های انقلابی باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند گفت: قشر جوان مذهبی و انقلابی ما ظرفیت عظیمی است که باید از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم.

ارجونی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مداحان در سال ۹۷ گفت: رهبر معظم انقلاب بر این مسئله تاکید داشتند که مواظب تفرقه‌های دشمن باشیم و حرف تفرقه‌انگیز در مراسم و عزاداری‌ها نزنیم.

او با بیان اینکه فرمایش دیگر مقام معظم رهبری این بود که خانواده و حوزه‌ها را جدی بگیریم و بصیرت‌افزایی را در این‌گونه مراسم ترویج دهیم افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب توصیه شده که راه برای جوانان باز کنند.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم توصیه شده که افراد مسن کار را به جوانان بسپارند گفت: تحقق بیانیه گام دوم وظیفه همه ماست.

او با بیان اینکه در روز عاشورا تشنگی به حدی زیاد شده بود که بعضی از بچه‌ها شکم‌های خود را بر زمین نمناک گذاشته بودند که مقداری از عطش آن‌ها برطرف شود افزود: با وجود همه سختی‌ها راضی به مذاکره با دشمن نشدند و باید از عاشورا درس بگیریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
    0 0
    راضی به مذاکره شدند مذاکره هم کردند ای کلک مگه تاریخ بلد نیستی ؟