البرز- هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج در حالی با استقبال قابل توجه مردم به پایان رسید که شهردار کرج در مراسم اختتامیه آن وعده راه اندازی دومین باغ گل و گیاه کرج را در مجموعه کاخ مروارید داد.

دومین باغ گل های کرج در "کاخ مروارید" ایجاد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی کمالی زاده صبح امروز شنبه در آیین اختتامیه هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج در بوستان چمران اظهار کرد: استقبال شهروندان از هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج  مطلوب بود واین نشان می دهد باغ گل های پارک شهید چمران یکی از فضای شاخص کرج در نزد شهروندان به شمار می رود.

وی افزود: ۲۵ هکتار از عرصه کاخ مروارید مهرشهر به شهراری کرج واگذاری شده که اقدامات اولیه برای احیای این فضا در حال انجام است.

شهردار کرج تصریح کرد: تلاش می کنیم باغ گل های دوم کرج در کاخ مروارید ایجاد و مهیای استفاده شهروندان شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج نیز در این مراسم گفت: در سال رونق تولید ۱۰۰ غرفه داخلی در هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج حضور داشتند و محصولات خود را به شهروندان عرضه کردند.

پیمان بضاعتی پور افزود: رضایت ۷۰ درصدی شهروندان از هفتمین نمایشگاه گل و گیاه حاکی از سطح کیفی قابل قبول این نمایشگاه بوده است.

 وی بیان کرد: استقبال مردم و رضایت آنها از نمایشگاه برگزار شده مسئولیت مجموعه مدیریت شهری برای برگزاری نمایشگاه های اینچنینی را سخت تر می کند.

گفتنی است در این مراسم ودر بخشی ویژه از غرفه های برتر حاضر در هفتمین نمایشگاه نیز تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.