مدیر گروه اجتماعی شبکه چهار سیما، از پخش سری جدید برنامه «مصیر»خبر داد.

 بررسی زوایای مختلف زندگی امام موسی صدر در سری جدید «مصیر»

به گزارش قدس آنلاین، سید احمد موسوی صمدی مدیر گروه اجتماعی شبکه چهار سیما، در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه چهار سیما، در خصوص سری جدید برنامه مناسبتی «مصیر» گفت:«مصیر» ویژه برنامه ای برای پرداختن به مفاخر فرهنگی و اجتماعی ایرانی، اسلامی است.

وی افزود: رویکرد مصیر توجه به وجوهی از زندگی فرهیختگان و بزرگانی است که کمتر مورد توجه پژوهشگران و مخاطبان قرار گرفته است.

صمدی گفت: در سری اول برنامه «مصیر» به زوایای مختلف اندیشه های شهید مطهری پرداختیم. در «مصیر2» ابعاد شخصیتی،سبک زندگی و وجوه فکری و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی بررسی شد و در «مصیر3» حوزه تمرکزی برنامه به سمت سیره ی علمی و عملی امام موسی صدر می باشد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه  چهار سیما در خصوص سری جدید «مصیر»گفت: از مهم ترین ویژگی های مصیر جدید مهمان های خاصی هستند که حوزه مطالعاتی و پژوهشی جدی ای در باب اندیشه های راهبردی امام موسی صدر داشته اند و یا ازنزدیکان ایشان دعوت شده است که به جز نسبت سببی، نسبت علمی و تداوم اندیشه های امام موسی صدر را هم در فعالیت هایشان پیگیری کرده اند.

موسوی صمدی در ادامه گفت: ویژگی جدی «مصیر» بررسی زوایای مختلف زندگی امام موسی صدر با توجه به حضور موفق و چشم گیر ایشان در لبنان و ارتقاء سطح زندگی شیعیان لبنان و حرکت به سمت گفت‌وگو و صلح بین الادیانی بوده است.

وی درخصوص تیم تهیه و زمان پخش برنامه گفت: تیم تحقیقاتی «مصیر» به تهیه کنندگی کاوه امیری،پژوهشگری خانم محمدی و  کارگردانی یوسف بچاری از امشب 9  شهریور ماه در 10 قسمت، هر شب به جز پنجشنبه و جمعه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

موسوی صمدی در پایان گفت: ان شاالله تا آخر امسال مصیرهای دیگری را پیرامون شخصیت های برجسته دیگری همچون : علامه طباطبایی،آیت الله مصباح یزدی،شهیدآوینی، استاد صفایی حائری و دیگر بزرگواران تولید کرده، روی آنتن خواهیم برد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.