مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران گفت: امروز وقت عقب‌نشینی نیست بلکه بهترین فرصت برای وادار کردن دشمنان انقلاب اسلامی به عقب‌نشینی است؛ از این رو، باید به این نکته توجه کرد که امروز دعوت به عقب‌نشینی خیانت به آرمان‌های امام (ره) و شهیدان عاشورایی پا در رکاب ایشان و خلف صالح او امام خامنه‌ای است.

دعوت به عقب‌نشینی خیانت به شهیدان عاشورایی و آرمان‌های امام خمینی (ره) است/جوانان برگ برنده انقلاب اسلامی در عبور از مشکلات در دهه پنجم هستند

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور امور فرهنگی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران در همایش اساتید بسیجی دانشگاه آزاد کشور در مشهد با اشاره به مأموریت اساتید بسیجی دانشگاه‌ها گفت: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج و به‌ویژه اساتید بسیجی داشتن تحلیل صحیح و واقع‌بینانه از مسائل کشور است.

او با بیان اینکه تقویت قدرت تحلیل افکار عمومی مستلزم دستیابی به تحلیل صحیح از مسائل کشور است، تصریح کرد: بدون این تحلیل نه می‌توان خود را نجات داد و نه جامعه را.
مشاور امور فرهنگی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه خط روشن انقلاب اسلامی امتداد یافته است، گفت: افزایش و حجم سنگین دشمنی‌ها ناشی از افزون شدن قدرت دشمن نیست بلکه ناشی از ضعف او و قوی‌تر شدن انقلاب اسلامی است.
مقدم فر افزود: امروز همه توان دشمن مصروف «مهار انقلاب اسلامی» می‌شود، به‌طوری که رئیس جمهور آمریکا صراحتاً اذعان می‌کند "هدف ما از تشدید فشارها براندازی نظام نیست بلکه مهار آن است"، البته با شعار فریبنده بازگشت به جامعه جهانی.

او تصریح کرد: امروز رئیس جمهور فرانسه در حاشیه اجلاس G۷ صراحتاً از فروپاشی لیبرال دموکراسی و از پایان یافتن هژمونی غرب بر جهان سخن می‌گوید که همه این شواهد نشان می‌دهد «استراتژی مقاومت» جواب داده است و امروز وقت سازش نیست.

مشاور امور فرهنگی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز اگر «استراتژی مقاومت» به استراتژی «استحکام‌بخشی داخلی» در همه ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و به‌ویژه سیاست خارجی گره بخورد نوید پیروزی بر نظام سلطه جهانی شنیدنی‌تر خواهد شد.

امروز وقت عقب نشینی نیست

مقدم فر افزود: امروز وقت عقب‌نشینی نیست بلکه بهترین فرصت برای وادار کردن دشمنان انقلاب اسلامی به عقب‌نشینی است؛ از این رو، باید به این نکته توجه کرد که امروز دعوت به عقب‌نشینی خیانت به آرمان‌های امام (ره) و شهیدان عاشورایی پا در رکاب ایشان و خلف صالح او امام خامنه‌ای است.

او در بخش دیگری از سخنان خود در این همایش، موضوع انواع نبرد با دشمن در میدان جنگ نرم را مدنظر قرار داد و تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی در عرصه جنگ شناختی با دشمن درگیر است که در این جنگ مهم‌ترین هدف دشمن ایجاد یک تصویر شکست‌خورده و درمانده از انقلاب اسلامی و انقلابیون است.
مشاور امور فرهنگی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تبیین ویژگی‌های این نبرد خطاب به اساتید بسیجی گفت: باید هوشیار بود که در این جنگ شناختی، شبهه ناکارآمدی و تسرّی آن به همه اجزا و ارکان نظام در راستای تقویت این تصویر غلط در افکار عمومی ترویج می‌شود.
مقدم فر افزود: این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که انقلاب اسلامی در بعد کارگزاری و در برخی از اجزای خود دچار مشکلات و کاستی‌هایی است، اما این موضوع نباید به‌معنای شکست تفکر انقلابی و شکست انقلاب اسلامی تفسیر شود.
او تصریح کرد: انقلاب اسلامی در چهلمین سال حیات پربرکت خود آن‌چنان قدرتمند است که شجاعانه و بدون عدول از شعارهای خود به جنگ این ناکارآمدی‌ها رفته است و ان‌شاءالله در این زمینه موفقیت‌هایی در پیش خواهد بود.
مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود جوانان را برگ برنده انقلاب اسلامی در عبور از مشکلات و حرکت به‌سمت آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی در دهه پنجم عنوان کرد و گفت: جامعه جوان کشور که دلبسته آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و در دل ارزش‌های انقلاب اسلامی رویش داشته‌اند موتور محرکه انقلاب اسلامی برای حرکت پرشتاب در عصر جدید در دهه پنجم هستند.
مقدم فر افزود: این جوانان عدول از ارزش‌ها را تاب نمی‌آورند و از عمق جان به انقلاب اسلامی ایمان دارند و حاضرند برای احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی هزینه دهند و دوباره نشان خواهند داد انقلابیون با بازگشت به ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی «خدمت» را بر «قدرت» ترجیح خواهند داد و برای خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم با روحیه جهادی پای در میدان گذاشته و برگ زرینی به کارنامه انقلاب اسلامی خواهند افزود.
او ریشه مشکلات امروز جامعه را فراموشی روحیه جهادی دانست و ادامه داد: تجربه چهل‌ساله انقلاب اسلامی نشان داده است هرگاه و در هر عرصه‌ای حتی عرصه‌های علمی با روحیه جهادی کارها را پیش برده‌ایم موفقیت‌های چشمگیر نصیب نظام شده که رضایت مردم را نیز به‌دنبال داشته است.
مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران الگوی گروه‌های جهادی را «تهرانی‌مقدم‌ها»، «آوینی‌ها»، «مرحوم کاظمی‌ها» و خیل بی‌شمار جوانانی عنوان کرد که حماسه‌ساز خدمت در زلزله کرمانشاه و حادثه سیل استان‌های شمالی شدند.
مقدم‌فر افزود: خدمت صادقانه این گروه‌ها نشان می‌دهد این فرهنگ و روحیه جهادی است که روزگار خوشی برای مردم رقم می‌زند نه فرهنگ لیبرالی و کارگزارانی بوروکرات و تکنوکرات که همیشه در قمار و معامله‌گری قدرت و ثروت به‌سر می‌برد.
او تأکید کرد: اساتید بسیجی باید خود به‌عنوان پیشقراولان این حرکت در راستای گفتمان‌سازی فرهنگ جهادی بیش از پیش تلاش کنند.
مشاور امور فرهنگی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی همچنین یکی از مهم‌ترین توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم را مبازه با فساد و توجه به عدالت‌طلبی عنوان کرد و گفت: نباید گذاشت چراغ این حرکت که بحمدالله امروز با پرچمداری یکی از یاوران رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در قوه قضاییه شروع شده است، متوقف شود.
مقدم فر در ادامه خطاب به اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در این مسیر وظیفه ما دانشگاهیان حمایت از این تلاش‌هاست و نباید فریب صداهایی را بخوریم که مقابله با فساد و مبارزه با مفسدان و ناامن کردن فضا برای مدیران فاسد را حمل بر دخالت در کار مدیریت کشور کنند.
مقدم‌فر افزود: باید به گویندگان این قبیل سخنان گفت "ملت دیگر فریب این شعارهای توخالی را نمی‌خورند و در گذشته نیز شما و امثال شما گفتید که اگر با مفسدان برخورد شود منجر به فرار سرمایه‌ها از کشور می‌شود و با همین شعار برای مفاسدی که آبروی نظام را برد زمینه‌سازی و برای مفسدان و غارتگران بیت‌المال حریم امن ایجاد کردید".
او تأکید کرد: مردم امروز قاطع‌تر از گذشته برخورد با مدیران و کارگزاران فاسد را از قوه قضاییه مطالبه می‌کنند و از هر اقدامی که لکه ننگ فساد را از دامن انقلاب بزداید، حمایت می‌کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.