معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: امسال در هفته دولت یک هزار و ۶۰۳ طرح عمرانی و خدماتی در این استان با اعتبار ۱۹ هزار و ۶۰۴ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در هفته دولت ۱۶۰۳طرح در خراسان رضوی به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: امسال در هفته دولت یک هزار و ۶۰۳ طرح عمرانی و خدماتی در  استان خراسان رضوی با اعتبار ۱۹ هزار و ۶۰۴ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

جعفری تصریح کرد: امسال پروژه‌های هفته دولت نسبت به سال گذشته در این استان ۳۳ درصد افزایش در تامین اعتبار داشته است.

وی با اشاره به اهمیت طرح‌های هفته دولت در خراسان رضوی افزود: امسال پروژه‌های محرومیت‌زدایی در حوزه مناطق محروم مخصوصاً شهرستان زاوه انجام شد و این مهم نشانگر این است که دولت نگاه ویژه‌ای را به مناطق محروم دارد.

جعفری همچنین در مورد برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری در استان نیز اظهار داشت: در اردیبهشت ماه امسال ستاد انتخابات برگزار شد و طی جلسات متعدد برنامه‌ریزی‌های مربوطه صورت گرفت و  استان خراسان رضوی به عنوان پایلوت آموزشی انتخابات در کشور معرفی شده و کلیه بخشداران و فرمانداران تا پایان آبان ماه آموزش‌های لازم در این راستا را خواهند دید.

وی افزود: بسیاری از دغدغه‌هایی که در حوزه انتخاباتی بوده از جمله تعرفه‌ها شناسایی شده و در حال تامین است. آسیب شناسی‌ها صورت گرفته و مشکلات دوره‌های انتخاباتی گذشته مرتفع شده و امیدواریم انتخابات سالمی را با حضور حداکثری مردم شاهد باشیم.

جعفری تصریح کرد: ملت ایران با بصیرت و بینش سیاسی بالا در انتخابات شرکت خواهند کرد و امنیت کامل انتخابات در شورای تامین بررسی شده و در این زمینه هیچگونه دغدغه‌ای وجود ندارد.

منبع:ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.