گرگان - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان اعلام کرد که با آماده افتتاح بودن دو باب مدرسه نوساز به عنوان جایگزین مدارس خشتی گلی در دو روستای شهرستان‎‌های گنبدکاووس و مراوه‌تپه، پرونده این نوع مدارس در استان بسته شد.

مدارس خشت و گلی استان گلستان برچیده شده

به گزارش قدس آنلاین؛  یاسر لیوانی روز شنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی دو واحد آموزشی در مناطق روستایی گنبدکاوس گفت: با دستور چند ماه پیش وزیر آموزش و پرورش مبنی بر برچیده شدن مدارس خشتی گلی در سراسر کشور، دو مدرسه خشتی گلی در روستای آی‌تمر گنبدکاووس و روستای یکه‌توت شهرستان مراوه‌تپه در شرق گلستان شناسایی شد.

وی با بیان اینکه یک باب از مدارس جایگزین با کمک خیرین و یک باب دیگر توسط بانک ملی احداث و برای هر کدام دو میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با ساخت این دو مدرسه جدید و تحویل آن به آموزش و پرورش استان تا مهر امسال، پرونده مدارس خشتی گلی در استان گلستان برای همیشه بسته شد.

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان همچنین اعلام کرد که تا قبل از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، تعداد ۱۲۷ کلاس درس در قالب ۲۲ باب مدرسه تازه ساخت در مناطق شهری و روستایی که دو مدرسه خشتی گلی هم بخشی از آن است، تحویل آموزش و پرورش استان می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.