گیلان- شهردار رشت با بیان اینکه پروژه مجموعه تفریحی پارک آبی گیل لند شهر رشت را متحول می‌کند گفت: در صورت ادامه تعلل شورای شهر رشت، سرمایه‌گذار این پروژه بزرگ جهت سرمایه‌گذاری به استان‌های همجوار می‌رود.

پروژه «پارک آبی گیل‌لند» شهر رشت را متحول می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شهرداری رشت ، ناصر حاج محمدی در صد و هفتمین جلسه شورای شهر رشت اظهار داشت: پروژه مجموعه تفریحی پارک آبی گیل لند شهر رشت را متحول می‌کند اما برخی اعضای شورا در مسیر اجرا و تحقق آن همکاری لازم را با شهرداری ندارند.

شهردار رشت با بیان اینکه پروژه مجموعه تفریحی پارک آبی پیش از این قرار بود در شهر ساری انجام شود عنوان کرد: بنده با پیگیری‌ها و رایزنی‌های بسیار زیادی سرمایه‌گذار این طرح هزار و ۵۰۰ میلیاردی را برای اجرای سرمایه‌گذاری در رشت جذب کردم و انتظار دارم شورا نیز در این مورد نهایت همکاری را با شهرداری داشته باشد.

حاج محمدی خریداری تمام تجهیزات و امکانات اجرای مجموعه تفریحی گیل لند و ترخیص آن از گمرک را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: وجود یک شهربازی فوق مدرن و پیشرفته، پارک آبی، سالن اجتماعات، پارکینگ طبقاتی و بسیاری از موارد این‌چنینی از مهم‌ترین ویژگی‌های برجسته این پروژه محسوب می‌شوند.

وی اهمیت زمان و جلوگیری از هدررفت آن را برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از جمله سرمایه‌گذار مجموعه تفریحی گیل لند را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: همین الان شهرهایی نظیر تهران بزرگ و مازندران اگر به هر دلیلی این پروژه در شهر رشت ساخته نشود سریعاً سرمایه‌گذار آن را به طرف خود جذب می‌کنند.

شهردار رشت حجم سرمایه‌گذاری در مجموعه تفریحی پارک آبی را هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و با بیان اینکه عدد سرمایه‌گذاری این طرح در فازهای بعدی به هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد افزود: این طرح جاذبه‌های فراوانی دارد اما یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن ایجاد یک درآمد پایدار برای شهرداری رشت است.

حاج محمدی عدم ارتباط زمینی و فضایی مجموعه تفریحی پارک آبی معروف به گیل لند با آرامستان شهر رشت را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: بنده کارشناش و متخصص امور محیط زیست هستم بنابراین با قاطعیت کامل می‌گویم موضوع همجواری کاربری‌ها هیچ منافاتی با هم ندارد و مشکل خاصی را ایجاد نمی‌کند.

شهردار رشت با تأکید بر اینکه وی در مورد اجرای مجموعه تفریحی پارک آبی در جوار آرامستان شهر رشت با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان صحبت‌هایی را انجام داده است عنوان کرد: در جریان صحبت‌هایی که با آیت‌الله فلاحتی داشتم وی دائماً از اینکه سرمایه‌گذار این پروژه به خاطر تعلل ما به سایر شهرها برود نگران بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.