استاندار خراسان رضوی از آغاز فرآیند اجرای طرح همیاران آب خبر داد و گفت: به زودی برش شهرستانی این طرح به فرمانداران ابلاغ می‌شود.

اجرای طرح همیاران آب در خراسان رضوی آغاز شد/ برش شهرستانی طرح به‌زودی ابلاغ می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی‌رضا رزم‌حسینی در جلسه بررسی جزئیات طرح همیاران آب که با حضور مدیران برخی دستگاه های اجرایی در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: برای آنکه طرح همیاران آب در رسیدن به اهداف ترسیم شده در زمینه تعادل بخشی بین مصارف و منابع آبی با موفقیت همراه شود، باید همه مدیران همدل و همزبان شده و از استان یک صدا در سطح ملی بلند شود.

وی با اشاره به آغاز فرآیند اجرای طرح همیاران آب در خراسان رضوی، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید مطابق شرح وظایف مشخص شده در این طرح، نقش آفرینی کرده و زمینه مشارکت همه بخش‌های درگیر با موضوع را در فرآیند اجرای طرح همیاران آب فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه تشکل‌های حوزه کشاورزی باید در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند، ادامه داد: به زودی برش شهرستانی این طرح به فرمانداران ابلاغ می‌شود تا ملاک عمل برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.

در این جلسه کلیات ساختار شورای سیاست‌گذاری طرح همیاران آب به تصویب رسید و مقرر شد در جلسات بعدی جزئیات چارت مذکور  مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین با تاکید استاندار خراسان رضوی مقرر شد دانشگاه فردوسی مشهد الگوی کشت شهرستان های استان را تهیه و در جلسات بعدی بررسی طرح همیاران آب ارائه کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.