ملی پوش ایرانی باشگاه الاهلی قطر با قراردادی قرضی به باشگاه بلژیکی یوپن پیوست.

«امید ابراهیمی» به یوپن بلژیک پیوست

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، امید ابراهیمی ملی پوش ایرانی باشگاه الاهلی قطر  بعد از این که از سوی سرمربی اسپانیایی باشگاه الاهلی در فهرست مازاد قرار گرفت با گمانه زنی های فراوانی در خصوص آینده خود روبرو بود تا جایی که از سه باشگاه داخلی همین طور یکی دو باشگاه قطری به عنوان مقصد آتی این بازیکن ملی پوش نام برده شد.

ابراهیمی که هنوز یک فصل دیگر با باشگاه قطری قرارداد داشت خیلی تلاش کرد تا بتواند قراردادش را فسخ کند اما سران این باشگاه تمایلی به از دست دادن ستاره ایرانی خود با وجود درخواست سرمربی اسپانیایی نداشتند. از همین رو بعد از چند مرحله مذاکره در نهایت باشگاه الاهلی تصمیم گرفت با تمدید قرارداد امید برای یک فصل دیگر این بازیکن را به صورت قرضی راهی باشگاه یوپن بلژیک کند.

به این ترتیب ابراهیمی که از این پیشنهاد استقبال کرده بود به دومین ستاره تیم ملی ایران تبدیل شد که طی یک هفته گذشته سر از باشگاه بلژیکی یوپن در می آورد تا در این تیم توانایی های خود را در ژوپیرلیگ به رخ بکشد. بنا به ادعای نزدیکان امید قرارداد او با یوپن قرضی است و بعد از اتمام این قرارداد  باید به الاهلی بازگردد تا همچنان برای آنها توپ بزند.

پیش از این سعید عزت الهی دیگر ملی پوش فوتبال ایران هم سر از یوپن در آورده بود که قرار گرفتن این دو بازیکن هم پستی در کنار هم می تواند خبر خوبی برای مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی محسوب شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.