خوزستان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در گذشته مجوز کتاب از تهران صادر می شد ولی در حال حاضر این صدور مجوز در استان خوزستان انجام و تاکنون حدود ۸۰۰ مجوز کتاب را صادر کردیم.

صدور ۸۰۰ مجوز کتاب در خوزستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ محمد جوروند شامگاه شنبه ۹ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه در نمایشگاه هفته دولت عنوان کرد: در هفته دولت دو مجتمع فرهنگی را در منطقه محروم الهایی و منطقه کم برخوردار زوئیه با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان و یک مجتمع نیز در ماهشهر با اعتبار سه میلیارد تومان افتتاح کردیم.

وی با اشاره به حمایت فراوان از بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری در خوزستان افزود: در استان خوزستان ۹ سینما داشتیم که با افزایش سه سینما به ۱۲ سینما رسید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: سینماهای خوزستان به درمانگاه، پاساژ، سوپرمارکت و اماکن دیگر تبدیل شده بود ولی تمام تلاش خود را برای افزایش تعداد سینماهای استان به کار گرفتیم.
جوروند با اشاره به اینکه تا پایان سال سه پردیس سینمایی به سالن های سینمایی استان اضافه می شود، عنوان کرد: جشنواره های مختلف در حوزه فیلم، عکس، تئاتر و موسیقی برگزار کردیم.
وی افزود: بالغ بر ۷۰۰ باشگاه کتابخوانی در استان داریم و نوجوانان با مطالعه آثار نویسندگان با آنها مکاتبه و سؤالات مختلفی از آنها می پرسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: در گذشته مجوز کتاب از تهران صادر می شد ولی در حال حاضر اینصدور مجوز در استان خوزستان انجام و تاکنون حدود ۸۰۰ مجوز کتاب را صادر کردیم.جوروند خبر داد: تا امروز ۴۵۰ میلیون تومان کتاب را بین مجامع، گروه ها و کانون های مختلف توزیع کردیم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.