خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی با نقد به گزارش های عملکرد دستگاه های اجرایی از ارزیابی تمام مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران بر مبنای میزان اجرای مصوبات خبر داد.

ارزیابی مدیران بر مبنای میزان اجرای مصوبات خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی دکتر محمد علی شجاعی در جشنواره شهید رجایی استان اظهار داشت: این که بخش خصوصی به چه میزان توانسته جذب سرمایه گذار داشته باشد و اینکه چند درصد پروڗه ها به اتمام رسیده از دیگر موارد ارزیابی خواهد بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه باید خروجی کار مدیران بر اساس سند توسعه استان باشد، افزود:مدیران نباید فقط کار روزمره انجام دهند بلکه عمیقا کار را دنبال کنند و دستگاه های اجرایی متولی در امر اشتغال با جدیت بیشتری کار کنند.

وی تصریح کرد: تورم یکی از معضلات استان است که همخوانی با اوضاع درآمدی ندارد لذا سازمان اقتصاد و دارایی استان باید سراغ آسیب های اقتصاد رفته و تا ده روز آینده با ارائه راهکار و پیشنهاد این مساله را به من اعلام گزارش کنند .

وی با بیان اینکه سازوکار ادبیات کاری دستگاه های اجرایی باید عملیاتی شود، اظهار داشت :خراسان شمالی جزو استانهایی قرار گرفته که موفق به کسب رضایت ملی شده اما باز هم باید دقیق تر،با سرعت بیشتر و برنامه حرکت کرد.

شجاعی تصریح کرد: به زودی در بخش تمامی مصوبات ابلاغ هایی صادر می شود بنابراین همکاری تمام دستگاه های اجرایی با افراد گمارده شده الزامیست ضمن آنکه دستگاه های اجرایی در جهت اجرایی شدن مصوبات باید قدم بردارند.

وی خاطرنشان کرد:مدیران دستگاه های اجرایی باید به فکر حل موضوعاتی همچون خواسته های مردم و معضلات موجود باشند. وی در پایان افزود:برای ساخت یادمان شهدا در هشت مکان و شش شهرستان تا بیستم شهریور ماه فرصت داده شده بود در تاریخ ذکر شده از تمامی این شهرستانها بازدید میکنیم تا نتیجه کار ارزیابی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.