خراسان شمالی- مدیر کل صداوسیمای خراسان شمالی از افزایش پوشش دیجیتال به ۹۷ درصد در استان و کسب رتبه اول رادیو اترک در ارزیابی بهار مراکز استان ها هم خبر داد.

افزایش۹۷ درصدی پوشش دیجیتال صدا و سیما در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمید قربانی جم در نشست خبری با اشاره به دستاوردهای جشنواره بیست و دوم تولیدات مراکز گفت: افزایش خودباوری بین کارکنان و مدیران شبکه اترک و مسئولان استان مهمترین دستاورد این جشنواره بود.

وی تقویت تجهیزات فنی و ادارای این رسانه، تمرین اتحاد و انسجام ، برگزاری موفق جشنواره ای ملی، تبادل تجربه بین همکاران و هنرمندان و برنامه سازان ملی، اتصال دائمی ۱۰ نقطه شهر بجنورد به طول ۱۹۷ کیلومتر به فیبر نوری، تجهیز بیش از ۲۰ اتاق مجتمع ایثار، پخش ۳۴۰۰ دقیقه برنامه زنده تلویزیونی از شبکه های یک، دو، پنج، خبر، شما، افق، جام جم، سلامت و همه شبکه های استانی سیما و پخش ۳۱۵۰ دقیقه برنامه زنده استودیویی و ارتباط گزارشگر با رادیو های فرهنگ، جوان، ایران، نمایش و پیام از مهمترین دستاوردهای جشنواره بیست و دوم تولیدات مراکز صداوسیماست.

وی گفت: صداوسیمای خراسان شمالی آماده میزبانی از جشنواره های ملی دیگر است.

قربانی جم از برنامه ریزی برای برنامه سازی در محرم نیز گفت: سعی داریم عظمت، نظم و اشعار پر محتوای عزاداران استان را در دورترین نقاط خراسان شمالی از شبکه های سراسری و شبکه استاتی پخش کنیم.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی گفت: ویژه برنامه های با نوای کاروان، اشک شوق، دلدادگان حسینی و پخش زنده مراسم شیرخوارگان حسینی، احلی من العسل و اجتماع عظیم عاشوراییان در سیمای اترک و ویژه برنامه های حسینیه، اینجا کربلاست، نینوا، بر بال سخن، گلاب اشک در رادیو اترک در ایام محرم به روی آنتن می روند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.