آیین افتتاح اولین سالن اختصاصی کشتی بانوان با حضو مسعود ریاضی، رئیس هیات کشتی خراسان و عضو شورای شهر مشهد، امیر توکلیان، پیشکسوت کشتی و سرمربی تیم کشتی نوجوانان، نوری رئیس معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد، احسان قیطاقی،معاون فنی و اجرایی منطقه ۲ ، احمد توکل پیشکسوت کشتی استان و برخی از ورزشکاران و مدیران شهری برگزار شد.

 افتتاح اولین سالن اختصاصی کشتی( کلاسیک) بانوان در کشور

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مسعود ریاضی در این مراسم با تاکید بر اولویت دادن به ورزش بانوان در شهر مشهد گفت: حضور بانوان در عرصه های مختلف ورزشی قطعا برای استان ثمرات فراوانی خواهد داشت و باعث می شود که خراسان مجدد به اوج قهرمانی های خود برسد. 
این عضو شورای شهر افزود: ورزش بانوان همیشه دچار محدودیت های گسترده است ولی با  همت مضاعف شهردار و معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه ۲، امروز شاهد بازگشایی این فضای مناسب برای ورزش بانوان باشیم. 
در انتها ریاضی از همه کسانی که برای افتتاح این سالن زحمت کشیدند تشکر کرد و اظهار داشت: اگر همراهی و ایده پردازی دوستان مادر منطقه ۲ نبود این مهم مسیر نمی شد. 
در ادامه مراسم احسان قیطاقی، معاون فنی و اجرایی منطقه ۲ با اظهار خرسندی از افتتاح اولین سالن کشتی بانوان در مشهد گفت: ایجاد  و راه اندازی بسترهای برخی رشته های ورزشی برای بانوان با محدودیت ها و چالش هایی روبروست ولی ما علیرغم این سختی ها، طبق دستور هیات کشتی، تمام توانمان  را به کار گرفتیم تا خدمات ارزنده ای را به بانوان شهرمان ارائه دهیم. 
وی ادامه داد: در ابتدای سال تصمیم بر این شد که بانوان کشتی گیر مشهدی دارای سالن اختصاصی کشتی باشند و امروز شاهد افتتاح اولین سالن  اختصاصی بانوان با دو تشک کشتی هستیم و تلاش داریم تا امکانات بیشتری در این محیط برای بانوان شهرمان فراهم سازیم. 
معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه ۲  یادآور شد در گذشته کشتی بانوان داری سالن مجزا نبود و بانوان باید در زمان های مشخص از سالن آقایان استفاده می کردند که این امر از نظر بهداشتی و امنیتی دچار اشکال بود ولی اکنون در پارک حجاب با جانمایی مناسب و اختصاص سالن ویژه فقط برای استفاده تخصصی بانوان این مشکل در شهر مشهد مرتفع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.