سومین کنگره جهانی قلب با همکاری ۲۰ دانشگاه داخلی و ۴ انجمن جهانی در مشهد برگزار می‌شود.

سومین کنگره جهانی قلب در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی بیمارستان رضوی، سومین کنگره جهانی قلب در چندین زمینه درمانی و پیشگیری اعم از بیماری‌های مادرزادی، ساختمانی، دریچه‌ای و هم‌چنین بیماری‌های انسداد مزمن عروق، ۱۷ تا ۱۹ مهرماه سال جاری در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار می‌شود.

بیماری‌های مادرزادی قلب و خدمات درمانی در این حوزه که اخیرا به‌همت پزشکان مجرّب ایرانی از طریق غیرجراحی صورت می‌گیرد، موضوع اساسی گزارش‌ها و سخنرانی‌های سومین کنگره جهانی قلب است.
فعالیت‌هایی که در این کنگره به‌عنوان نوین‌ترین روش‌های درمان در حیطه قلب و عروق مطرح می‌شود، پیش از این، از طریق جراحی و اکنون از طریق پوست و به‌ صورت نیمه تهاجمی یا تهاجمی غیرجراحی صورت می‌گرفته است.
وجود جنبه‌های آموزشی در این کنگره برای پزشکان جوان ایرانی بر اهمیت این کنگره افزوده است و به همین منظور، اساتید برجسته‌ای از ۱۷ کشور در کنار اساتید مجرب ایرانی در این کنگره حضور خواهند داشت و همه فعالیت‌ها را به‌صورت عملی به‌شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهند.
محققان و متخصصان برای ارسال مقالات خود می‌توانند تا ۲۵ شهریور ماه جاری به سایت‌های این کنگره‌های علمی به آدرس‌های     irancto.com و    caspianmeeting.com مراجعه کنند.
گفتنی است، سال گذشته دومین دوره از این کنگره شامل سمپوزیوم‌های جانبی در رابطه با پرستاری قلب و عروق، بیماری‌های نارسایی قلب و تصویربرداری اختصاصی از قلب جنین طی ۴ روز ذیل همان دو موضوع اصلی بیماری‌های مادرزادی و درمان‌های نوین عروقی با حضور بیش از ۷۰۰ شرکت‌کننده برگزار شد و طی آن، جایگاه ویژه‌ای برای پزشکان ایرانی در عرصه‌های جهانی درمان قلب و عروق، ایجاد شد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.