ایسوس یک لپ تاپ مخصوص بازی جدید را به ترکیب Zephyrus اضافه کرده است.

ASUS  یک لپ تاپ مخصوص بازی ارائه کرد+ قیمت و مشخصات

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، ایسوس یک لپ تاپ مخصوص بازی جدید را به ترکیب Zephyrus در هند اضافه کرده است، آخرین لپ تاپ بازی ASUS ROG Zephyrus G (GA502 نام دارد و flaunts svelte کیفیت ساخت داخلی را به عنوان برجسته ترین ویژگی آن معرفی می کند.

ایسوس ادعا میکند که این لپ تاپ جدید به گونهای طراحی شده است که یک وسیله بازی قابل حمل را به کسانی که دستگاه جمع و جور را ترجیح میدهندT ارائه می دهد. با این حال این شرکت همچنین ادعا می کند که لپ تاپ جدید در مورد ویژگیهای بازی امکانات خوبی دارد.

مشخصات فنی:

ASUS ROG Zephyrus GA502 اسپرت با صفحه نمایش مقاوم در برابر نور آفتاب IPS 15.6 اینچی با رزولوشن FHD و صفحه نمایش با نرخ تجدید 120 هرتزی را نشان می دهد، این نمایشگر در هر سه طرف با حاشیه های باریک احاطه شده است. ایسوس می گوید که این دستگاه 15 اینچی در یک شاسی 14 اینچی قرار گرفته است که به کاربران امکان می دهد لپ تاپ را به راحتی در کوله پشتی یا چمدان خود حمل کنند، Zephyrus GA502 نیز دارای صفحه کلید دارای نور پس زمینه است و از نظر ابعاد ، لپ تاپ فقط 20 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن 2.1 کیلو گرم است.

در بخش سخت افزار ، Zephyrus GA502 دارای پردازنده AMD Ryzen 7 3750 است که چیپست نسل سومی است، برای گرافیک ، این لپ تاپ جدید مجهز به Nvidia GeForce GTX 1660 Ti GPU است که اورکلاک تا 1335 مگاهرتز در 60 وات در حالت توربو با ROG Boost دارد.

این لپ تاپ دارای رم 32 گیگابایتی DDR4 است و امکان ذخیره 512 گیگابایت را در قالب NVMe SSD ارائه می دهد. Zephyrus GA502 مجهز به سیستم خنک کننده هوشمند است که از یک ماژول حرارتی خود تمیزکننده ، پنکه های ضد گرد و غبار ، 33 درصد پره های نازک تر تا 17 درصد بهبود جریان هوا و پروفایل‌ها و حالت‌های سناریوی فن را تشکیل شده است.

در بخش اتصالات ، Zephyrus GA502 از Wi-Fi ، بلوتوث 5.0 ، یک درگاه USB 3.1 Gen 2 Type-C ، سه درگاه USB 3.1 Gen 1 Type-A ، درگاه HDMI ، جک هدفون 3.5 میلیمتری و قفل Kensington بهره می برد و این لپ تاپ انرژی خود را از یک واحد باتری لیتیوم یون 76 وات 4 ساعته تأمین می‌کند.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

برند تایوانی هنوز تاریخ عرضه این لپ تاپ جدید را فاش نکرده است. با این حال ، Zephyrus GA502 با قیمت 99،990 روپیه از Flipkart در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.