برند کره‌ای LG جدیدترین تلفن هوشمند این شرکت را در سری Q در کشور خود معرفی کرده است.

 ال جی گوشی جدیدی را با دوربین‌های عقب سه گانه به بازار عرضه کرد +عکس و مشخصات

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، این دستگاه با نام LG Q70 لقب گرفته و جانشین Q60 است که در اوایل سال جاری در MWC راه اندازی شد. Q70 در بخش بازار میان رده ها حضور دارد. بیایید به این گوشی هوشمند نگاهی بیاندازیم:

مشخصات فنی:

LG Q70 از نمایشگر 6.4 اینچی حفره ای برخوردار است و دارای وضوح کامل HD + است و دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ وجود دارد، مشابه LG Q60 ، جدیدترین تلفن هوشمند این برند یک دوربین افقی را در پشت دارد که حسگر اثر انگشت خازنی در زیر آن نصب شده است، LG Q70 همچنین سایر ویژگی های Q60 را مانند دکمه اختصاصی Google Assistant ، شاسی درجه نظامی MIL-STD-810G ، Hi-Fi Quad Dac ، DTS: X 3D Surround Sound و غیره را حفظ کرده است.

در بخش دوربین اصلی ، LG Q70 از ماژول دوربین سه گانه متشکل از سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی ، یک لنز با زاویه دید 13 مگاپیکسلی با FoV 120 درجه و سنسور عمق 5 مگاپیکسل بهره می‌برد و در قسمت جلوی این دستگاه ، دوربین عکاسی 16 مگاپیکسلی برای سلفی و مکالمه ویدیویی تعبیه شده است.

LG Q70 از یک چیپست هشت هسته‌ای Snapdragon 675 که با Adreno 612 GPU جفت شده استفاده می‌کند، این دستگاه حافظه رم 4 گیگابایتی را در خود جای داده و 64 گیگابایت حافظه داخلی را نیز فراهم می‌کند که از طریق شکاف کارت microSD تا 2 ترابایت قابل ارتقا است، این دستگاه بر روی Android 9 Pie اجرا می‌شود و از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌شود و گزینه‌های اتصال در دستگاه شامل Dual 4G VoLTE ، Wi-Fi ، بلوتوث 5.0 ، GPS ، NFC ، USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری است.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

LG Q70 با قیمت (~Rs 32,500) راه اندازی شده است، این محصول از 6 سپتامبر(15 شهریور) در کره به فروش می‌رسد و با رنگ Mirror Black قابل استفاده است و در دسترس بودن بین‌المللی از جمله راه‌اندازی این گوشی هوشمند در ایران در حال حاضر مشخص نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.