اپل از رسانه‌ها برای اعلام رسمی رونمایی آیفون ۱۱ در تاریخ ۱۰ سپتامبر(۱۹ شهریور) دعوت کرده است.

 مدل‌های جدید آیفون ۱۱ هفته آینده عرضه خواهد شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، این رویداد در آمفی تئاتر استیو جابز در دفتر مرکزی اپل در کوپرتینو برگزار می شود و طرفداران اپل می‌توانند آن را در تاریخ ۱۰ سپتامبر ساعت ۱۰:۳۰ بعد از ظهر به صورت زنده نیز تماشا کنند.

مطابق گزارش‌های قبلی ، مجموعه امسال شامل سه آیفون یعنی iPhone ۱۱ ، iPhone ۱۱ Pro و iPhone ۱۱ Pro Max خواهد بود. دستگاه‌های سال گذشته اپل iPhone XR ، iPhone XS و iPhone XS Max بودند که موفق ظاهر شدند.

دقیقاً مانند هر سال ، انتظار می‌رود که آیفون های جدید دارای مشخصات بهتر و پیشرفت‌های بیشتر در بخش دوربین‌ها باشند، از میان سه حالت آیفون آینده ، دو مدل آن احتمالاً پنل OLED داشته باشند در حالی که سومین مدل، صفحه LCD را حفظ می‌کند. به‌روزرسانی بزرگ در بخش دوربین است که مدل‌های ۲۰۱۹ دارای سنسورهای سه گانۀ دوربین در یک ماژول دوربین مربعی شکل هستند.

جانشین آیفون XR احتمالاً با دوربین‌های دوگانه همراه خواهد بود، انتظار می‌رود اپل زیر سری این مدل ها چیپست A۱۴ Bionic را در سری آیفون ۱۱ معرفی کند، سری آیفون ۱۱ همچنین ممکن است با بهبود تشخیص چهره و ویژگی شارژ وایرلس معکوس همراه باشد و اخبار گذشته نشان می‌دهد که اپل احتمالاً  از پورت لایتینگ به USB Type-C تغییر مسیر دهد.

البته رویداد سپتامبر اپل فقط روی این بخش و گوشی هوشمند نیست، انتظار می‌رود این شرکت از سری جدید Apple Watch Series ۵ نیز رونمایی کند و اپل واچ سری ۵ نیز قرار است به عنوان نوعی به‌روزرسانی شده از سری Watch ۴ وارد بازار شود.

باید تا  ۱۰ سپتامبر صبر کنیم تا بدانیم که اپل چه شگفتی‌هایی را برای کاربرانش در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.