لنوو لپ تاپ‌های بازی Legion Y۷۴۰ و Y۵۴۰ را معرفی کرده است.

لپ تاپ‌های جدید Lenovo مخصوص بازی را بیشتر بشناسیم + مشخصات و قیمت

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، لنوو لپ تاپ های بازی Legion Y۷۴۰ و Y۵۴۰ را در هند معرفی کرده است، این دستگاه ها با مشخصات ممتاز از جمله نمایشگر بدون حاشیه ، پردازنده‌های موبایل ۹th Gen Intel Core و گرافیک قدرتمند Nvidia GeForce RTX بسته بندی شده‌اند تا عملکرد دسک تاپ بسیار خوبی را ارائه دهند.

قیمت گذاری Lenovo Y۷۴۰ و Y۵۴۰

لژیون Y۷۴۰ قیمت اولیه ۱،۲۹،۹۹۰ Rs را دارد، در حالی که لژیون Y۵۴۰ از ۶۹،۹۹۰  Rs شروع می‌شود. لپ تاپ های تازه اعلام شده Legion را می توان از طریق وب سایت رسمی Lenovo خریداری کرد که منجر به فروشندگان آنلاین و فروشگاه‌های آفلاین Lenovo می شود و به خریداران لژیون Y۷۴۰ و Y۵۴۰ خدمات گارانتی یک ساله در محل از طرف این شرکت ارائه می‌شود.

مشخصات Lenovo Legion Y۷۴۰

Lenovo Legion Y۷۴۰ با اندازه ۳۶.۱ x ۲۶.۵ x ۲.۳۸cm و وزن آن ۲.۲kg است،این لپ تاپ با بدنه آنتی بادی فلزی و در یک رنگ Raven Black وجود دارد. این لپ تاپ از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPS با کیفیت فول اچ دی با ضریب تجدید ۱۴۴ هرتز ، روشنایی ۵۰۰ نیت و پوشش ضد تابش نور برخوردار است و یک نمایشگر اختیاری Dolby Vision نیز موجود است.

این لپ تاپ با ویندوز ۱۰ و پردازنده ۴.۵ گیگاهرتزی ۹ اینتل Intel Core i۷-۹۷۵۰ و ۱۶ گیگابایت رم DDR۴ ، قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت است، این پردازنده با یک GPU NVIDIA GeForce RTX ۲۰۷۰ Max-Q همراه است و مجهز به باتری ۳ سلولی ۵۷WH است که می‌تواند تا ۵ ساعت دوام بیاورد.

این نوت بوک ۱ ترابایت حافظه M.۲ SSD را در اختیار شما قرار می‌دهد. این لپ تاپ دارای دوربین HD است که با میکروفون آرایه‌ای همراه است و برای تجربه برتر بازی ، از بلندگو سیستم ۲x۲W Dolby Atmos با رادار Dolby Sound استفاده می‌کند.

در بخش اتصالات ، Legion Y۷۴۰ مجهز به Killer ۲ × ۲ AC ، بلوتوث ، یک درگاه USB ۳.۱ Gen۲ ، دو درگاه USB ۳.۲ Gen۱ ، HDMI ، RJ۴۵ ، miniDP و یک درگاه USB Type-C است و این دستگاه با صفحه کلید دارای نور پس زمینه RGB و فاقد درایو نوری است.

مشخصات Lenovo Legion Y۵۴۰

ابعاد پلی کربنات لژیون Y۵۴۰ دارای ابعاد ۳۶ ۲۶ ۲۶.۷ ۲. ۲.۴۲ سانتی متر و وزن آن ۲.۳ کیلوگرم است و از گرافیک NVIDIA GeForce RTX ۲۰۶۰ ۶G GDDR۶ و ۳۰۰ نیت روشنایی بهره می‌برد. این لپ تاپ از یک شاسی پلاستیکی بهره می‌برد و در یک رنگ Raven Black ارائه می‌شود.

Y۵۴۰ دارای چندین ویژگی مشترک با Y۷۴۰ است ، از جمله آن می توان به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با کیفیت Full HD ، پردازنده ۹ هسته ای Core i۷-۹۷۵۰H ، رم ۱۶ گیگابایتی ، ذخیره سازی ۱TB ، باتری ۵۷WH ، دوربین HD و گزینه های اتصال اشاره کرد، Legion Y۴۵۰ دارای بلندگوهای ۲x۲W Harman با پشتیبانی Dolby Atmos و صفحه کلید با نور پس زمینه LED است و درایو دیسک نوری روی دستگاه وجود ندارد.

از دیگر مشخصات مشترک Lenovo Y۷۴۰ و Y۵۴۰ می توان به پشتیبانی Dolby Vision HDR ، Lenovo Vantage برای پایان دادن به تجربه بازی ، سیستم حرارتی دو کانال Coldfront ، Office Home & Student ۲۰۱۹ و McAfee برای ۱ سال پشتیبانی ایمن اشاره کرد.

به غیر از راه اندازی لپ تاپ‌های Legion Y۷۴۰ و Y۵۴۰ ، Lenovo همچنین تمام برد بازی خود را به نمایش گذاشت که شامل دسک تاپ T۷۳۰ و T۵۳۰ ، موس بازی M۵۰۰ RGB ، صفحه کلید مکانیکی K۵۰۰ RGB و هدست بازی استریو H۵۰۰ و H۳۰۰ است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.