سرپرست رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تهیه و تدوین «طرح جامع کاهش تصادفات» در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات کلید خورد. هدف از اجرای این طرح، کاهش ۱۲ درصدی تصادف در شهر و در هر پنج سال است.

هدف از «طرح جامع کاهش تصادفات» کاهش ۱۲ درصدی تصادف شهری است
به گزارش قدس آنلاین ، حمیدرضا دهنوی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور استان، با بیان اینکه «امیدوارم بتوانم تدابیر فرمانده نیروی انتظامی را انجام دهم»، اظهار کرد: بنده حدود یک سال در کنار سرهنگ سلیمی بودم و از ایشان مدیریت را یاد گرفتم. در برنامه‌های خاص ترافیک، تسهیل ارائه خدمات مراجعین، توسعه انضباط ترافیکی و ... قابل اجرا هستند. 
وی با بیان اینکه «ثمره تلاش‌های انجام شده را خواهیم دید»، ادامه داد: از زمانی که سرهنگ سلیمی به عنوان رئیس پلیس راهور به مشهد آمدند، مجموعه پلیس کار خود را برنامه‌محور انجام داد.
سرپرست رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: از ابتدای امسال تهیه و تدوین «طرح جامع کاهش تصادفات» در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات با حضور فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سلیمی، استاندار و... کلید خورد.  
دهنوی با بیان اینکه «هدف از اجرای این طرح، کاهش ۱۲ درصدی تصادف در شهر در هر پنج سال است»، اشاره کرد:  این طرح با توجه به اینکه؛ ۸۰ درصد معابر شهری گروه‌های آسیب‌پذیر یا کاربران موتورسیکلت و عابرین پیاده هستند، تدوین شده است. در تدوین این طرح اقدامات خوبی از طرف استانداری شروع شده است. 
وی افزود: این طرح با محوریت‌ ساماندهی موتورسیکلت‌سوارها، ایمنی و عبور و مرور عابرین پیاده، ساماندهی تردد وسایل نقلیه سنگین، توسعه انضباط ترافیکی، ایمنی خودرو، مهندسی ترافیک و ارتقا فرهنگ ترافیک  تعریف شده است.
سرپرست رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: همچنین برای تمامی این محورها فعالیت‌، وظایف و شاخصی برای تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های متولی ترافیک در کنار پلیس راهور، تعیین شده است. 
وی ادامه داد: این برنامه به صورت فصلی، سه ماهه، ۶ ماهه و یک‌ساله در حال تدوین است. این طرح در جلسه بعدی شورای همتا به کلیه سازمان و ارگان‌ها ابلاغ خواهد شد.    
دهنوی با اشاره به اینکه «برای امسال و برای سازمان‌ و ارگان‌های دخیل در ترافیک برنامه ۶ ماهه تنظیم کرده‌ایم»، اظهار کرد: من درخواست یاری از کلیه سازمان‌ها دارم که بتوانیم به صورت برنامه‌محور، اهداف پلیس محور ناجا را انجام دهیم.
سرپرست رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: از اهداف پلیس محور ناجا کاهش ۲۰۰۰ نفری در تصادفات امسال، تسهیل در ارائه خدمات به مراجعین، هوشمندسازی معابر و افزایش انضباط ترافیکی است. امیدوارم بتوانیم با همکاری یک‌دیگر به این اهداف دست پیدا کنیم. 
صبح امروز سرهنگ حمیدرضا دهنوی به عنوان سرپرست رئیس پلیس راهور خراسان رضوی به مدت ۶ ماه منصوب شد.
منبع : ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.