همدان- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان ،از تشکیل ۹ پرونده تخلف در پوشاک مدارس به ارزش ۴۳۵ میلیارد ریال خبر دادو افزود: این متخلفان ۲۶۵میلیارد ریال جریمه شده‌اند.

۲۶۵میلیارد ریال جریمه متخلفان پوشاک مدارس

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، علیرضا حسن پور، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان امروز ظهر درنشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: با فراوانی تخلفات صنفی در ۵ ماهه امسال، عدم درج قیمت ها با هزار و ۵۴۶ مورد بیشترین میزان‌تخلف را به خود اختصاص داده است.

وی همچنین ادامه داد : هزار و ۲۶۸ مورد گرانفروشی، ۷۷۳ مورد عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ، ۵۲۲ مورد تقلب، ۴۰۵ مورد عدم صدور فاکتور، ۲۶۹ مورد کم فروشی و ۱۶۵ مورد عرضه خارج از شبکه بوده که تخلف در خوار و بار فروشی‌ها بیشترین آمار را به خود اختصاص داده زیرا بیشترین نظارت نیز دز این حوزه صورت گرفته است.

وی از ارسال هزار و ۱۵۰ فقره پرونده به دادگستری از ابتدای سال تا کنون خبر داد و گفت: پس از تعیین تکلیف پرونده‌ها مبلغ ۲ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال از متشاکی دریافت و به شُکات پرداخت شده است.

حسن پورافزود : از ابتدای سال تا کنون ۲۵۱ گشت سیار تشکیل و هزار و ۳۶۷ بازرسی انجام شده که طی آن هزار و ۱۱۸ مورد منجر به تشکیل پرونده شده و ۹۱ میلیارد ریال جمع محکومیت‌های صورت گرفته بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.