همدان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه گذر از پیک تابستان امسال با موفقیت همراه بوده است، گفت: پیک بار برق استان امسال به ۶۹۴ مگاوات رسید و با تنگناهایی که وجود داشت با مدیریت و برنامه‌ریزی ‌منسجمی که در حوزه کاهش پیک بار انجام شد و همکاری خوب مشترکین استان، با موفقیت از پیک تابستان گذر کردیم.

امسال با موفقیت از پیک بار تابستان گذر کردیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ،محمد مهدی شهیدی با بیان اینکه ۵۷ هزار مگاوات مصرف برق طی سال گذشته، امسال به ۵۷ هزار و ۶۰۰ مگاوات افزایش یافت، اظهارکرد:  با مدیریت انجام شده امسال ۶۰۰ مگاوات در پیک افزایش مصرف داشتیم که در اوایل مرداد ماه اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه امسال کمترین خاموشی را در کشور داشتیم، یادآور شد: امسال در مقایسه با سال گذشته ۶۰ درصد در خاموشی بدون برنامه و حدود ۹۸ درصد در خاموشی‌های با برنامه‌ کاهش داشتیم و می‌توان گفت میزان تولید و مصرف به صورت موازنه بود که مانع از اعمال خاموشی‌ها شد.

وی با اشاره به قطعی‌ها و انرژی توزیع نشده ، گفت: در این شاخص روند ما در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ روند کاهش بوده است.

شهیدی تصریح کرد: در بحث انرژی توزیع نشده نیز ۰.۲۱ درصد ارتقا شاخص داشتیم که امیدواریم با توجه به اقدامات صورت گرفته به ویژه در شهرستان ملایر که ۱۷ خطوط بحرانی وجود دارد و اصلاح شبکه‌ها در حال انجام است در انرژی توزیع نشده به میزان مدنظر برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.