همدان- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: هم‌زمان با برگزاری جشن اختتامیه کلاس‌های تابستانه مرکز فرهنگی هنری قروه‌ی درگزین، انجمن ادبی آفرینش شهرستان قروه‌ی درگزین و رزن افتتاح شد

افتتاح انجمن ادبی آفرینش مراکز قروه‌ی درگزین و رزن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ،بهناز ضرابی‌زاده با ادای احترام به کلام الله مجید و با همراهی اعضای ادبی علاقه‌مند، بعد از بازگشایی این انجمن و روشن کردن شمع‌های آن آرزو کرد؛ چراغ انجمن ادبی آفرینش دو مرکز تا سال‌های سال با تلاش و جدیت اعضای خوب و دست به قلم آن، روشن بماند.

در این مراسم، ضرابی‌زاده انجمن‌ها را یک شروع خوب و موثر برای تولید آثار خلاق و هم‌چنین بستری مناسب برای گردهم آوردن نوجوانان و جوانان مستعد ادبی و تبادل نظر، خوانش و نقد آثار و در نهایت چاپ و انتشار آنها دانست.

وی هم‌چنین از مربیان ادبی مراکز قروه و رزن خواست تا برای پویایی این انجمن‌ برنامه‌ریزی کنند. وی با بیان این مطلب که استان همدان دارای نویسندگان و هنرمندان خوبی است، به برگزاری نشست‌های ادبی با حضور هنرمندان و نویسندگان بومی برای آشنایی و کسب تجربه تأکید کرد.

بهناز ضرابی زاده هدف اصلی برگزاری این انجمن‌ها و سایر کارگاه‌های کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان را ایجاد «حال خوش» در کودکان و نوجوانان دانست و از مربیان خواست تا در حفظ این فضای ایجاد شده تلاش کنند.

در ادامه نخستین جلسه‌ی انجمن ادبی آفرینش، با خوانش دو اثر به نمایندگی توسط اعضای ارشد ادبی رزن و قروه‌ی درگزین آغاز شد و این آثار توسط ضرابی‌زاده مدیر کل کانون استان نقد و تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.