همدان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: ۹ هزار و ۸۷۴ دستگاه کمباین و تراکتور با عمر زیر ۲۵ سال در استان همدان پلاک‌گذاری شده است.

پلاک گذاری ۹۸۷۴ دستگاه کمباین و تراکتور در همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان، منصور رضوانی‌جلال ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان،در رابطه با ضریب مکانیزاسیون در استان اظهار کرد: توسعه مکانیزاسیون کشاورزی، جوان‌سازی ناوگان و افزایش ضریب مکانیزاسیون از چند سال گذشته در برنامه جهاد کشاورزی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ضریب مکانیزاسیون استان همدان از ۱.۳۶ اسب بخار در هکتار به ۱.۸۲ اسب بخار در هکتار رسیده است ادامه داد: سال گذشته میانگین کشوری ضریب مکانیزاسیون ۱.۷۴ و استان همدان ۱.۸۲ اسب بخار در هکتار بود.

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه از سال ۹۲ تا سال گذشته ۳۵ درصد ناوگان ماشین‌های بخش کشاورزی نوسازی شده است افزود: ۴۹ هزار و ۸۵۱ دستگاه انواع تراکتور به مزارع استان ورود پیدا کرده است.

وی با اشاره به ورود ۹ هزار و ۷۵۰ دستگاه انواع ادوات کشاورزی به مزارع استان بیان کرد: ۹ هزار و ۸۷۴ دستگاه کمباین و تراکتور با عمر زیر ۲۵ سال در استان پلاک‌گذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.