مدیر پردیس سینمایی اطلس گفت: شرایط اقتصادی حال حاضر، ریسک سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی را بالا برده است.

سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی ریسک بالایی دارد
به گزارش قدس آنلاین، حمید فولادی،   با بیان‌این که قشر زحمتکش و اهل قلم که رسالت بسیار خطیری نسبت به همه جهات دارند، اظهار کرد: در حوزه کار فرهنگی با توجه به مشکلات، محدودیت‌ها و اتفاقاتی که در رخدادهای فرهنگی می‌افتد، اهالی رسانه به نوعی همراه و یاور مجموعه‌های فرهنگی هستند.
وی عنوان کرد: فعالان حوزه فرهنگی در خراسان و مشهد بر اساس سیاست گذاری‌های کلانی که در مجموع وجود دارد، در تلاش هستند تا بتوانند جایگاه اثر فرهنگی و هنری را در مشهد به لحاظ پویایی، رشد جامعه و همچنین از نظر رشد فرهنگی و سینمایی ارتقا و رونق دهند.
فولادی خاطر نشان کرد: در بهمن ماه ۹۶ که مجموعه اطلس افتتاح شد، مدیران ارزشی قدیمی که در مجموعه حضور داشتند، زحمات بسیار فراوانی کشیدند که نباید زحمات این دوستان عزیز را نادیده بگیریم.
مدیر پردیس سینمایی اطلس عنوان کرد: سیاست مجموعه این است که بتوانیم در حوزه فرهنگی، گام‌هایی موثر برداریم با تیمی که الان در خدمت آن‌ها هستیم، ما اتفاقات خیلی خوبی را در حوزه سینمایی داشتیم.
فولادی اذعان کرد: یکی از حسن‌های بسیار بزرگی که سینما اطلس را با سایر مجموعه‌های فرهنگی سطح مشهد متمایز می‌کند، خاص بودن آن است، خاص بودن به این جهت این‌که ما به لحاظ فضای فیزیکی مانند بخش پارکینگ‌ها  و اشتغال‌زایی توانسته‌ایم  خوب عمل کنیم.
وی ادامه داد: مخاطب ما مخاطب خاص است به این جهت کسی که وارد مجموعه اطلس می‌شود، این مجموعه را به دلیل استفاده از محورهای فضای سینما، فودکورت و... انتخاب می‌کند و لذا مخاطب کاملا خاص وارد مجموعه می‌شود و از آن فضا و رویداد فرهنگی استفاده کرده و از آن خارج می‌شود.
وی افزود: الان طرحی را در حوزه ارتقا کار مجموعه داریم که شامل کارهای گذشته و برنامه‌های آینده است.
فولادی تصریح کرد: ما جشنواره‌های مختلفی داریم که در کانال‌های تلگرامی، پیج‌های اینستاگرامی مجموعه اطلس گذاشته‌ایم؛ و مثلا نسبت به موضوع کارهای استندآپی که دوستان انجام می‌دهند، داوری صورت می‌گیرد و در حضور خانواده‌ها در مجموعه اطلس از آن‌ها تقدیر می‌شود تا بتوانیم یک رخداد فرهنگی خوب را در مشهد داشته باشیم.
وی ادامه داد: در مجموعه اطلس کارهای فرهنگی با نگاه ویژه‌ای که در حوزه فرهنگ داریم بسیار موفق بوده، به برنامه‌هایی که در گذشته داشتیم، حدود ۹۰ درصد دست پیدا کردیم اما به برنامه‌های جدید هنوز نه، شاید بتوانم بگویم به ۵۰ درصد هم نرسیده‌ایم زیرا افق و چشم انداز ما بیشتر از آن چیزی است که اتفاق افتاده همچنین با توجه به ظرفیت، توانمندی و پتانسیلی که در حوزه‌های مختلف مجموعه وجود دارد اقدامات و گام‌های بسیار خوبی می‌تواند برداشته شود.
مدیر پردیس سینمایی اطلس عنوان کرد: با توجه به رسالت خطیری که داریم شاید هرچه کار انجام دهیم دیده نشود اما به وسیله حضور، قلم و نگاه خبرنگاران است که اطلاع رسانی به عموم مردم و آحاد جامعه صورت می‌گیرد.
فولادی خاطر نشان کرد: ما از اصحاب رسانه تشکر و قدردانی داریم که در یک سال ونیم گذشته با ما همکاری داشته‌اند و امیدواریم که این همراهی کماکان ادامه داشته باشد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.