مدیرعامل فصل گذشته تیم والیبال پیام مشهد در صفحه شخصی خود در اینستاگرامش مدعی شد که امشب خبرهای جدیدی را در خصوص آینده بازگو خواهد کرد.

احتمال حضور شهرداری در لیگ والیبال قوت گرفت

سینا حسینی/

مدیرعامل فصل گذشته تیم والیبال پیام مشهد در صفحه شخصی خود در اینستاگرامش مدعی شد که امشب خبرهای جدیدی را در خصوص آینده بازگو خواهد کرد. استوری مدیرعامل پیام نشان می‌دهد که وی همچنان امیدوار به تیمداری در سطح لیگ برتر است اما معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره آخرین وضعیت نماینده لیگ برتری استان می‌گوید: هیچ اتفاق جدیدی درباره نماینده والیبال استان رخ نداده به شکلی که قانوناً ما مجموعه ای به نام تیم پیام نداریم مگر اینکه پیش شرط‌های اولیه برای حضور این تیم در لیگ برتر رعایت شود.

*درحال حاضر تیمی به نام پیام نداریم

امیر زارعی در ادامه گفت‌وگو خود با خبرنگار قدس توضیح داد: با توجه به اینکه مجموعه پیام تنها مجوز تیمداری در رشته فوتبال را داشت قانوناً نمی‌توانست در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر والیبال حضور پیدا کند اما با رایزنی‌های ویژه موفق شدیم مجوز شرکت این تیم در فصل گذشته را از فدراسیون بگیریم اما برای لیگ امسال فدراسیون والیبال نامه‌ای رسمی به اداره کل ارسال کرد و تأکید کرد تنها به شرطی مجموعه پیام می‌تواند در لیگ برتر حضور داشته باشد که مجوز فعالیت در رشته والیبال را داشته باشد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه گفت: آقای شیخ‌الاسلامی برای اخذ مجوز درخواست‌های کتبی خود را ارائه کرده است اما این مجوز منوط به رعایت پیش شرط‌های اولیه است که ابتدا بایستی بدهی‌های فصل گذشته پرداخت شود و طلب فدراسیون والیبال به حساب این مجموعه واریز شود سپس مجوز قانونی صادر خواهد شد. در واقع تنها در یک صورت مجموعه پیام به مالکیت آقای شیخ‌الاسلامی در لیگ برتر شرکت می‌کند که بدهی نزدیک به5/2 میلیاردی آن پرداخت شود در غیر این صورت اداره کل برابر نامه فدراسیون گزینه جدید را معرفی خواهد کرد.

*احتمال تیمداری شهرداری

امیر زارعی در پاسخ به این پرسش که چه نهادها یا ارگانی برای تیمداری در عرصه والیبال اعلام آمادگی کرده‌اند، توضیح داد: قرار است شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد تا روز پنجشنبه تصمیم قطعی خود را برای تیمداری در حوزه والیبال اعلام کنند اگر این اتفاق رخ دهد مجموعه والیبال با نام شهرداری در لیگ برتر حاضر خواهد شد. البته در این بین جا دارد به یک نکته هم اشاره کنم که اگر قبل از این زمان مجموعه پیام بدهی سنگین خود را پرداخت کند این تیم با همان مدیریت قبلی به فدراسیون معرفی خواهد شد.

*تاریخ برگزاری مجمع والیبال

وی در پاسخ به این پرسش که تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت والیبال مشخص شده است، توضیح داد: ما هفته گذشته نام اعضای پیشنهادی برای شرکت در مجمع هیئت والیبال را به همراه نام دو کاندیدای متقاضی شرکت در این مجمع را به فدراسیون ارسال کردیم و تاریخ 21 یا 27 شهریورماه را برای برگزاری مجمع انتخاباتی اعلام کردیم اما هنوز فدراسیون در این خصوص اعلام نظر نکرده است، مطمئناً با تعیین تکلیف فدراسیون انتخابات والیبال نیز برگزار خواهد شد.

زارعی در پاسخ به این پرسش که انتخابات تنها با دو نفر برگزار خواهد شد، نیز توضیح داد: حیدر خوش نیت و جبار قوچان نژاد به عنوان کاندیداهای متقاضی صلاحیتشان تأیید شده ، از این رو ما انتخابات را با این دو کاندیدا برگزار خواهیم کرد. البته اگر مهدی نکویی سرپرست هیئت نیز از خارج از کشور به ایران برگردد ایشان نیز می‌تواند به عنوان سرپرست هیئت در مجمع شرکت کند اما به عنوان کاندیدا نمی‌تواند به رقابت بپردازد چون تأیید صلاحیت نشده است.

* 6 کاندیدا برای ریاست دوچرخه سواری

معاون ورزشی اداره کل در خصوص برگزاری انتخابات هیئت دوچرخه‌سواری استان خراسان نیز توضیح داد: فرایند نام‌نویسی از کاندیداهای هیئت دوچرخه سواری تمام شده است و 6 کاندیدای متقاضی برای اخذ استعلام‌های لازم به مراجع ذی صلاح معرفی شدند، هر زمان که تأیید صلاحیت‌ها صورت گرفت و اسامی رسماً اعلام شد اعضای پیشنهادی شرکت کننده در مجمع و کاندیداهای نهایی به فدراسیون معرفی خواهند شد تا انتخابات برگزار شود.

*انصراف پوررضایی از ادامه سرپرستی در بسکتبال

زارعی در پاسخ به این پرسش که تکلیف انتخابات هیئت بسکتبال چه خواهد شد و آیا زمان نام‌نویسی دوباره از کاندیداها تعیین شده، توضیح داد: ما هنوز مجوز لازم برای نام‌نویسی مجدد از کاندیداها را نداریم چون برابر آیین‌نامه انتخاباتی باید تا چهاردهم شهریورماه صبر کنیم اگر در این مدت مجمع انتخاباتی برگزار نشد، آنگاه باید دوباره نام‌نویسی را انجام دهیم، اما از آنجا که مجموعه مدیریتی فدراسیون همگی درگیر مسابقات جام جهانی بسکتبال و اخذ سهمیه المپیک هستند امکان برگزاری مجمع وجود ندارد.

وی درباره احتمال سرپرستی پوررضایی پس از گذشت این تاریخ برای مدیریت موقت هیئت بسکتبال استان گفت: بعید می‌دانم این اتفاق رخ دهد، چون وی تمایلی برای پذیرش این سمت را ندارد و درگیر فعالیت‌های اقتصادی است و به‌ دلیل اینکه ممکن است در ایران نباشند هنوز مسئولیت مجدد هیئت را نپذیرفته از این رو به احتمال زیاد یک گزینه دیگر را انتخاب خواهیم کرد تا به عنوان سرپرست مسئولیت اجرایی هیئت را برعهده گیرد تا انتخابات هیئت بسکتبال برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.