البرز- رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز از برگزاری مسابقه دوگانه روستایی ویژه دختران خبرداد و گفت: این رقابت میان ۱۲۵ دختر روستایی در اشتهارد برگزار شد.

استقبال دختران روستایی البرز از ورزش "دوگانه"

مجید رضاخانی در گفتگوبا قدس آنلاین اظهار کرد: مسابقات دوگانه روستایی برای نخستین بار باهمکاری دو هیئت ورزش سه گانه و ورزش روستایی برگزار شد که ماحصل آن ایجاد حس شادی میان دختران روستایی و استقبال آن ها بود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بزرگ استعدادهای برتر رشته ۳ گانه در طالقان گفت: این رقابت ها با حضور بهترین استعدادهای سراسر کشور در سطح بسیار بالایی به میزبانی طالقان برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز تصریح کرد: دختران با کسب یک مدال طلای انفرادی و مدال برنز تیمی حضور قابل قبولی در این مسابقات داشتند این در حالی است که پسران البرز از میان ۲۵ استان در جایگاه هشتم قرار گرفتند.

رضاخانی به میزبانی البرز از مسابقات قهرمانی کشور آقایان اشاره کرد و گفت: این رقابت ها در هفته نخست مهرماه سال جاری به میزبانی استان برگزار می شود این در حالی است که تا این لحظه مکان برگزاری این مسابقات مشخص نیست.

وی در خصوص آخرین وضعیت میزبانی از مسابقات آسیایی سه گانه گفت: این مسابقات در آبان ماه سال جاری برگزار می شود اما قطعیت میزبانی البرز از این رقابت ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.