معاون اداری مالی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: تابستان سال آینده در بخش سازمانی اتوبوس بدون کولر نخواهیم داشت، اما متأسفانه ناوگان در بخش خصوصی همچنان اتوبوس بدون کولر خواهیم داشت.

تابستان آینده همچنان اتوبوس بدون کولر خواهیم داشت/ رمارم: عذرخواهی می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، سهیل امین‌الشریعه در هفتاد و یکمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که امروز در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت حال حاضر کشور نتوانستیم اتوبوس‌ جدیدی خریداری کنیم.

وی ادامه داد: بر این اساس قرار شد به منظور حل مشکلات امکانات اتوبوس‌ها به بازسازی ناوگان موجود اقدام کنیم.
امین‌الشریعه تصیح کرد: بر این مبنا طی شش ماهه اول سال ۱۳۹۷ بودجه‌ای به عنوان بودجه بازسازی ناوگان موجود به بودجه سازمان اتوبوسرانی اضافه شد و برنامه بازسازی در برنامه کار اتوبوسرانی قرار گرفت. در حال حاضر بالغ بر ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در برنامه بازسازی قرار دارند. از این میزان تعدادی اتوبوس پس از بازسازی به خطوط اتوبوسرانی بازگشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود با پیگیری‌های انجام شده تا بهمن ماه تمامی این ۳۰۰ دستگاه را بازسازی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تابستان سال آینده در بخش سازمانی اتوبوس بدون کولر نخواهیم داشت، اما متأسفانه در ناوگان بخش خصوصی همچنان اتوبوس بدون کولر خواهیم داشت.
شهناز رمارم، عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این خصوص، گفت: با وجود اینکه مشکلات موجود در ناوگان اتوبوسرانی به دلیل مشکلات موجود کشور به وقوع پیوسته و در اختیار شهرداری مشهد نبوده است از مشکلات به وجود آمده برای شهروندان به دلیل کمبود و تجهیز نبودن ناوگان اتوبوسرانی عذرخواهی می‌کنم.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.