گیلان- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر برخورد قانونی با متخلفین حوزه سلامت، تصریح کرد: مقوله پیشگیری در همه زمینه ها از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به این امر در حوزه بهداشت و درمان نیز بسیار حایز اهمیت است.

برخورد قانونی با متخلفین حوزه سلامت در گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ،ارسلان سالاری در سومین نشست ستاد نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت استان، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم اظهار کرد: نظارت ها بر مراکز ارایه خدمات سلامت باید عادلانه، مستمر و بدون هیچ نوع تبعیضی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: برای اینکه نظارت ها و پایش های دوره ای، مثمر ثمر باشند، نیاز است تا در این زمینه برنامه ریزی مدون و منسجمی در دستور کار قرار گیرد.

سالاری با تاکید بر برخورد قانونی با متخلفین حوزه سلامت، تصریح کرد: مقوله پیشگیری در همه زمینه ها از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به این امر در حوزه بهداشت و درمان نیز بسیار حایز اهمیت است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه نظارت دقیق و مستمر، باعث پیشگیری از وقوع تخلف و به دنبال آن کمتر شدن آسیب های اجتماعی متاثر از تخلفات می شود، یادآور شد: گاها با یک تذکر شفاهی می شود جلوی یک تخلف بزرگ را گرفت، که جا دارد در این زمینه بیشتر کار شود.

در ادامه این نشست پرونده ۶ مرکز درمانی شامل جراحی محدود، بیمارستان های خصوصی و ۱۷ پرونده شکایات مردمی بررسی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.