مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت:رویکرد ما با آگاهی از ظرفیت‌های تجاری ایران و ترکیه این است که با برگزاری نمایشگاه‌های دوجانبه می‌توانیم روابط دو کشور را در بخش‌های اقتصادی تعمیق بخشیم و آماده برگزاری نمایشگاه‌های خارجی در نمایشگاه بین‌ المللی مشهد از جمله کشورهستیم.

ترکیه در مشهد نمایشگاه برگزار خواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین، سعید صیفی مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حاشیه دیدار با سفیر و دبیر کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه در محل نهاد ریاست جمهوری گفت: رویکرد ما با آگاهی از ظرفیت‌های تجاری ایران و ترکیه این است که با برگزاری نمایشگاه‌های دوجانبه می‌توانیم روابط دو کشور را در بخش‌های اقتصادی تعمیق بخشیم و  آماده  برگزاری نمایشگاه‌های خارجی در نمایشگاه بین‌ المللی مشهد هستیم.

او تصریح کرد: نمایشگاه مشهد در تمام حوزه‌های اقتصادی این ظرفیت را دارد که پذیرای هیأت‌های خارجی باشد و ما در تلاشیم در مذاکره و رایزنی با سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط، نمایشگاه‌های بین‌ المللی خود را در داخل و خارج کشور توسعه دهیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: رویکرد ما با آگاهی از ظرفیت‌های تجاری ایران و ترکیه این است که با برگزاری نمایشگاه‌های دوجانبه می‌توانیم روابط دو کشور را در بخش‌های اقتصادی تعمیق بخشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.