خراسان شمالی- فرمانده انتظامی گرمه از دستگیری فردی که با جعل احکام قهرمانی ورزشی اقدام به دریافت ۷ میلیون ریال وجه نقد از شهروندان کرده بود خبر داد.

جعل احکام قهرمانی ورزشی ترفند جاعل حرفه ای

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  علیرضا پوربه با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با جعل احکام قهرمانی ورزشی از شهروندان کلاهبرداری می کند بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این فرد به بهانه اعزام کودکان به مسابقات دو و میدانی از شهروندان وجه نقد دریافت می کرد، افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد که وی در همین رابطه یک بار کودکان متقاضی را بعد از اخذ وجه نقد به مشهد مقدس برده و برای آنان چندین حکم قهرمانی ورزشی نیز صادر کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم با جعل مهر اداره ورزش و جوانان استان های قزوین، زنجان، خراسان رضوی و شهرستان گرمه احکام ورزشی را صادر می کرد، ادامه داد: با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای این جاعل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد.

سرهنگ پوربه با بیان اینکه متهم در بازجویی های بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد، ادامه داد: در نهایت متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه با تاکید بر اینکه در این رابطه ۲ نفر شاکی نیز شناسایی شده اند، یاد آور شد: ضمن اینکه تحقیقات برای شناسایی دیگر شاکیان این پرونده همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.