قدس آنلاین نظر دو عضو فراکسیون ولایی مجلس را درباره فضای پارلمان و میزان اقبال وزرای پیشنهادی وزارت آموزش و وزارت میراث فرهنگی را در خصوص گرفتن رأی اعتماد از مجلس پرس و جو کرده است. 

نگاه مثبت به دو وزیر پیشنهادی در مجلس وجود دارد

قدس آنلاین: فردا دوشنبه ۱۱ شهریور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی رأی اعتماد به دو وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش و وزارت میراث فرهنگی برگزار می شود و رئیس جمهور هم برای دفاع از وزرای پیشنهادی در مجلس حاضر خواهد شد. 

حاجی میرزایی می‌تواند از منابع دولت به نفع فرهنگیان بهره ببرد

جبار کوچکی نژاد، نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره رأی آوری حاجی میزرایی و مونسان به عنوان دو وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش و وزارت میراث فرهنگی، اظهار داشت: وزاری پیشنهادی باید برنامه های خود را جهت آشنایی بیشتر نمایندگان با آنان به مجلس ارائه کنند. گرچه انتقاداتی درباره وزیر پیشنهادی آموزش وجود دارد، اما با توجه به اینکه ایشان زمانی دبیر هیئت دولت بوده باید گفت که نسبت به اصول کار در وزارت آموزش آشنایی خوبی دارد و می تواند از منابع دولت به نفع فرهنگیان بهره ببرد.

نماینده مردم رشت افزود: به نظرم آمدن حاجی میرزایی به وزارتخانه آموزش می تواند بسیاری از مشکلات فرهنگیان را حل کند. همچنین جمع بندی ما این است که احتمالاً هر دو وزیر پیشنهادی دولت رأی می آورند.

مونسان عملکرد خوبی در دوره تحریم و پس از آن در کارنامه‌اش دارد

دیگر عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است: آقای مونسان را همگان می شناسند و ایشان عملکرد خوبی در دوره تحریم و پس از آن در کارنامه خود دارد. همچنین تجارب آقای حاجی میرزایی در هیئت دولت، آشنایی با مقررات و تشخیص جایگاه معلم و آموزش و پرورش برای همه روشن است.

عزت الله یوسفیان ملا تصریح کرد: آقای حاجی میرزایی زمانی در وزارت آموزش سمت مشاور را عهده دار بودند و کار آموزشی انجام  داده اند. ایشان از افرادی هستند که نسبت به امور آموزش و پرورش شناخت کاملی دارد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده به عنوان عضو مجمع نمایندگان شمال، مازندران، گیلان و گلستان باید بگویم که تقریباً در این سه استان مخالفتی نسبت به این دور وزیر پیشنهادی وجود ندارد.

یوسفیان مولا گفت: فراکسیون ولایی هنوز در این باره نظری نداده است. البته به نظرم حاجی میرزایی و مونسان هر دو بالاترین رأی مجلس را می آورند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.