با هماهنگی هیئت ووشوی استان خراسان رضوی و تربیت بدنی آستان قدس رضوی، اردوی آماده‌سازی تیم ملی ووشو بزرگسالان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان به مدت ۱۰ روز در مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

میزبانی تربیت بدنی آستان قدس از تیم ملی ووشو در آستانه رقابت‌های جهانی

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی ووشوی آقایان در آستانه برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کشور چین، طی اردویی به مشهد بخشی از تمرینات آماده‌سازی خود را در مجموعه ورزشی تربیت بدنی آستان قدس رضوی پیگیری می‌کنند.

این اردوی تمرینی که از سوم شهریور آغاز شده تا دوازدهم شهریورماه ادامه خواهد یافت، در حال حاضر با حضور حسین اجاقی سرمربی تیم و شاگردان ملی پوش وی از استان‌های فارس مازندران، همدان، لرستان و زنجان در مشهد در حال برگزاری است که ۸۰ درصد تیم ملی را نیروهای جوان و تازه‌نفس از تیم‌های ملی جوانان تشکیل می‌دهد.

برای حضور ووشوکاران در این پیکار جهانی از سوی فدراسیون ووشو هفت مرحله اردو پیش‌بینی شده که اردوی مشهد چهارمین مرحله این اردوها و شامل تمرینات فنی، دوومیدانی و بدن‌سازی است. قرار است این تیم پس از بازگشت به پایتخت، سه مرحله دیگر از این برنامه آماده‌سازی را در آکادمی ووشو تهران بگذرانند.

ووشوکاران تیم ملی بزرگسالان با رضایت از کیفیت بالای امکانات و تجهیزت و میزبانی تربیت بدنی آستان قدس رضوی تمرینات خود را در پیست دوومیدانی و سالن‌های تمرین این مجموعه می‌گذرانند و خود را برای انجام بازی‌های تکنیکی و تصاحب یکی از سه سکوی نخست قهرمانی جهان آماده می‌کنند.  

گفتنی است، تیم ملی ووشوی کشورمان در دوره قبل قهرمانی جهان در کاران روسیه برای اولین بار عنوان قهرمانی را از آنِ خود کرد و برای شرکت در پانزدهمین دوره این مسابقات و دفاع از عنوان قهرمانی خود اواخر مهرماه به کشور چین اعزام می‌شود

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.