ارومیه- مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: طی سه روز حضور کادر درمانی جمعیت هلال احمر این استان در «مهرستان» استان سیستان و بلوچستان، به ۶۸۶ نفر خدمات پزشکی ارائه شد.

ارایه خدمت امدادگران آذربایجان غربی به روستائیان سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس انلاین؛ سعید رهبرسوره افزود: از این تعداد ۲۷۲ نفر توسط پزشک متخصص عفونی، ۹۵ توسط پزشک متخصص نفر اعصاب و روان، ۱۰۳ نفر توسط پزشک متخصص زنان و زایمان و ۶۹ نفر توسط پزشک متخصص اطفال ویزیت شده‌اند.
وی ادامه داد:  ۱۰ پزشک از جمله پزشک متخصص اعصاب و روان، زنان و زایمان و اطفال در این کاروان حضور داشتند.

وی ادامه داد: ۱۲۰ نوع دارو به ارزش ۱۷۲ میلیون ریال به متقاضیان توزیع شد و همچنین در این مدت ۱۴۷ نفر خدمات دندانپزشکی شامل معاینه، کشیدن و آموزش بهداشت دهان و دندان دریافت کردند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به توزیع ٢ تانکر ٢ هزار لیتری هر کدام به ارزش ۳۰ میلیون ریال و یک تانکر ۳۰۰ لیتری به ارزش ٢ میلیون ریال در این منطقه، بیان کرد: همچنین به دلیل وجود مشکل کم‌آبی در مهرستان ۶۰۰ بطری آب معدنی بزرگ به ارزش ۱۲ میلیون ریال و ۴۷۴ آب معدنی کوچک به ارزش هفت میلیون و ۱۱۰ هزار ریال در بین مردم این شهرستان پخش شد.

وی با اشاره به توزیع البسه، کیف و کفش به ارزش یک میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال در شهرستان مهرستان اظهار داشت: توزیع فرش ماشینی و دستبافت به ارزش ۱۴۲ میلیون ریال، ظروف به ارزش ۲۰ میلیون ریال، ۱۳ عدد کپسول گاز به ارزش ۶۵ میلیون ریال و ۷۹ بسته اسباب بازی شامل توپ و عروسک به ارزش ۳۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار از دیگر خدمات ارائه شده در سیستان و بلوچستان است.

رهبرسوره، با اشاره به تحویل ۲۲ بسته لوازم‌تحریر شامل مداد، دفتر و مداد رنگی به ارزش ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار به دانش‌آموزان مهرستان گفت: توزیع ۲۰۰ بسته سبد غذایی شامل برنج، ماکارونی و رب به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، یک‌هزار و ۲۲۸ بسته نوار بهداشتی به ارزش ۹۸ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال، ۵۵ کیلو نقل سوغاتی به ارزش ۱۹ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال، پتو و بالش به ارزش ۲۳ میلیون ریال و ۱۶ عدد روغن مایع به ارزش هشت میلیون ریال از دیگر اقلام توزیعی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.