۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
کد خبر: 669283

اراک - مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: خانواده پنج قلوهای اراک به‌زودی در قالب اقدامات حمایتی صاحب یک واحد مسکونی دوخوابه می‌شوند.

 ۵ قلو های اراکی صاحبخانه می شوند

به گزارش قدس آنلاین؛ «زهرا امینی» افزود: در راستای حمایت از خانواده پنج قلوها در اراک با هماهنگی و پیگیری های بهزیستی استان مرکزی و با همکاری مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در آینده نزدیک این واحد مسکونی به والدین پنج قلوها واگذار می شود.

وی ادامه داد: دیدار از این خانواده به همراه مسئولان استانی با هدف جلب حمایت و تحویل شیرخشک، اهدای ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کارت هدیه و تحویل ماهیانه ۴۸ قوطی شیرخشک  از اقداماتی انجام شده حمایتی است و تحویل شیرخشک  با توجه به شرایط فرزندان تا بعد از یک سالگی ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تاکید کرد: ضمن اینکه تا قبل از یک سالگی هر ماه تعدادی شیرخشک از مرکز بهداشت اراک نیز به خانواده تحویل شده است.

امینی گفت: نداشتن سرپناه مناسب بزرگترین دغدغه خانواده این پنج قلوها بود که به طور موقت با پرداخت  ۶۰ میلیون ریال ودیعه مسکن کمک لازم در این راستا صورت گرفت و این مشکل به زودی با تحویل واحد مسکونی حل می شود.

وی افزود: برای خرید مسکن خانواده پنج قلو ۳۶۰ میلیون ریال توسط بهزیستی، ۵۰۰ میلیون ریال از سوی بنیاد علوی و ۱۰۰ میلیون ریال از سوی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان پرداخت شده اما، با توجه به افزایش قیمت مسکن هنوز این خانواده موفق به خرید سرپناه نشده بود.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: هر ۲ ماه یک بار مبلغ  ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از سوی بنیاد علوی تا سن دوسالگی فرزندان پنج قلو پرداخت می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.