گیلان - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از رشد ۷۰ درصدی مبادلات تجاری این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: بی تردید فضای همگرایی شکل گرفته در گیلان زمینه های لازم را برای ورود بخش خصوصی فراهم می کند.

همگرایی لازم در گیلان برای ورود بخش خصوصی فراهم است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از استانداری گیلان ، مصطفی سالاری در مراسم تکریم و معارفه استاندار گیلان، خدمت به مردم فرهیخته گیلان را توفیق الهی دانست و اظهار کرد: مفتخر به ۲۱ ماه خدمت در سرزمین فرهنگ و تمدن و نام آوران بزرگ و شهدای گرانقدر هستم و تلاش کردم در مسیر خواست مردم و اجرای سیاست های دولت گام بردارم.

وی ضمن قدردانی از قاطعیت و اقتدار وزیر کشور در پیگیری سیاست های دولت و استفاده از همه ظرفیت ها برای خدمتگزاری بهتر به مردم، افزود: خدمت به مردم وظیفه دولت است و استانداران و فرمانداران بایستی مجری سیاست های دولت در منطقه خود باشند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، به علاقمندی رئیس جمهور به خطه سرسبز و سرشار از ظرفیت گیلان اشاره کرد و گفت: دکتر روحانی شناخت خوبی از گیلان دارند و لذا به دنبال رونق ظرفیت های بلااستفاده و یا کمتر استفاده شده این استان در مسیر توسعه هستند تا گامی در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برداشته شود.

استاندار سابق گیلان مردم ایران را شایسته بهترین خدمات دانست و تصریح کرد: یکی از بزرگترین اهداف دولت که سال گذشته در گیلان محقق شد، بهره برداری از راه آهن قزوین – رشت بود و لذا در ادامه اتصال این راه آن به انزلی و سپس آستارا در دستور کار دولت قرار دارد.

وی با بیان اینکه اتصال خط آهن آستارا – آستارا را یکی از افتخارات دوران تصدی خود در گیلان می دانم، گفت: بهره برداری از این خط آهن موجب افزایش حجم مبادلات کالا از آستارای ایران به آستارای آذربایجان و از آنجا به کشورهای حوزه سی.آی.اس شده است.

سالاری پهلوگیری نخستین کشتی در بندر کاسپین را نقطه عطف رونق اقتصادی گیلان دانست و بیان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی تکمیل ۱۱ کیلومتر باقیمانده آزادراه رودبار – منجیل در حال انجام است و طرح های زیرساختی گیلان در بخش های کشاورزی و گردشگری با قوت ادامه دارد.

استاندار سابق گیلان از رشد ۷۰ درصدی مبادلات تجاری این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: بی تردید فضای همگرایی شکل گرفته در گیلان زمینه های لازم را برای ورود بخش خصوصی فراهم می کند. در این راستا شیوه نامه های خوبی را با همکاری مسئولان قضایی و نظارتی و اجرایی تدوین کرده ایم.

وی استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد را مورد تاکید دولت تدبیر و امید دانست و یادآور شد: هیچ کاری بدون حضور و مشارکت مردم امکان پذیر نیست و لذا خواستار نظارت مردم بر دولت هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.